Hej, jeg vil meget gerne høre om der er nogen som kender et sted hvor at man kan få fat på et HD3870 inden jul?
jeg havde ellers bestilt hos shg, og fået at vide jeg skulle være skrevet op til dem der kom den 14, skulle jeg mene da jeg havde en forventet leveringstid til d. 14 på det, men har nu fået en mail om at jeg først kan få det den 18. januar, og det er der sku ikke så meget af en idé i vel?
håber der er nogen som kan hjælpe mig rigemeligt hurtigt da postdanmark siger man ikke skal regne med at pakker sendt efter på mandag kommer inden jul
Jeg har samme søgemuligheder som dig, og kan heller ikke finde et. Det tætteste på er Komplett der har nogle få stykker tilbage der kommer 20/12, men det er så ikke tidst nok til at nå det inden jul.
Møgirriterende som både ATI og Nvidia ikke kan finde ud af at levere for tiden 😕
desværre får shg dem åbenbart pludeselig ikke hjem, før den 18-01-08 hvilket jeg finder meget sært da de skulle have haft dem fredag og sage de var forsinket til mandag og tirsdag.
har afbestildt mit gider ikke finde mig i som kunde at blive løjes for.
så kan det da også være lige meget ? for så er RV620, RV635 and R680 ude til den tid 😉 R680-> January 28, 2008; RV620 and RV635-> January 23, 2008. R680 is a dual chip version Radeon HD 3870 with 2 x 512 MB GDDR-4 memory . It can be assumed that a couple of R680 will be merged into Quad card configuration. Drivers with support for AMD CrossFire X will be released in the next quarter http://www.legitreviews.com/ar...
ja også skal vi igen vente en md eller to på de er i shops, også kommer der nogle nye som vi så kan vente på også,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, gaaaab man kan blive så træt.
drop nu at link til dem de har haft det kort på lager siden de udkom som de eneste i norden tror du virkelig sådan en lille møg bix ligger inde med noget ingen andre kan skaffe ?
#14 ja, det er naturligt nok at de ikke reklamerer med de kort som de får hjem, men som allerede er solgt. Derfor var der 9 og efter du bestilte var der 8 tilbage.
#22 Nå ok, det nævnte du jo ikke noget om. Men det plejer at være sådan at de trækker 1 fra det antal de forventer (bekræftet) at få på lager, hver gang der er en som bestiller 1 kort. Men kan godt se at det ser lidt skidt ud hvis man ikke modtager en ordre bekræftelse. 😕
#18 hvis alle tænkte som dig kunne de i teorien sagtens have dem på lager. (edit) ingen grund til at blive hissig fordi du er af en anden mening. (edit)
Der er en masse butikker i sverige der har masser af 3870 på lager gå ind på www.prisjakt.nu og søg så det med det ikke er til at få i norden er noget pjat
#27 nej men du lød vældig negativ ikke destomindre ! om du kaldte mig noget eller ej, ændre ikke på jeg blev negativ over at læse dit indlæg. jeg kan da redigere det hvis det trykker.
tror ikke der er nogle 3870 før i 1/2-2008 usa og asien skal have deres del. europa tror på tyskland og frankrig og england også får deres del ,danmark er kun lille marked andel i den store spil men til gengæld kommer slaget til stå mellem 8800gt og 3870 dvs vi får nogle kort der kun koster 1299-1499kr
Kig ude til højre der står om det er på lager eller ikke scroll ned og kig der er en del der har dem Det første link der er 5 butikker der har det på lager
#37 ja, hvis prisen er den samme, så kan jeg ikke se nogen grund til at vælge HD3870 fremfor 8800GT_512. Selv gav jeg 1499kr for mit HD3870 😉 på udgivelses dagen.
nu skulle det hele gerne være på vej, for komplett havde fået dem til i dag, så med noget god vilje fra guds side har jeg det torsdag/fredag, og det kunne være vildt nice😛
#43 jeg har endnu ikke modtage mit gfx, og post dk fik det først torsdag kl. 22.58, så det har været mindst 2 dage om at komme fra Norge, så er lidt skuffet, jeg havde lige glædet mig, specielt da jeg modtog det fra SHG torsdag... den dato jeg har fået hedder den 27 december for leveringen, da jeg ikke har lørdagsecpress.