MEGA irriterende problem ved opgradering af Norton 360

Software d.  16. december. 2007, skrevet af aigh!
Vist: 518 gange.

aigh!

Overclocker
Tilføjet:
16-12-2007 12:03:09
Svar/Indlæg:
529/97
Ja, nu har jeg kørt med Norton Antivirus 2008 og har været godt tilfreds med det, men i dag kom dagen hvor jeg skulle opgradere. Så jeg betalte for Norton 360, og straks efter hentede den en lille setup fil, der begyndte at downloade de filer jeg manglede for at installere programmet. Men ved slutningen af downloaden valgte den at sige "Fil er beskadiget", og lukke installationen.

Så jeg blev nødt til at downloade den lille setup fil igen, men denne gang valgte den at sige, hver eneste gang jeg dobbeltklikkede på setup.exe, "Download Already Complete", og ikke mere end det.

Jeg prøvede at tømme temporary internet files, og gøre det igen, men uden hjælp.

Hva faen gør jeg? Nortons hjælpecenter giver absolut ingen hjælp!
List

Superbruger
Tilføjet:
16-12-2007 12:23:13
Svar/Indlæg:
282/14
Du køber Kaspersky eller NOD32 istedet 😉

Ellers ved jeg ikke hvad du skal gøre, udover at ringe til deres support.

1holmes

Elitebruger
Tilføjet:
16-12-2007 12:29:23
Svar/Indlæg:
1375/88
#1 Det er han helt sikkert også intreseret i når han lige har betalt for det andet. 🤡
#0 prøv at afinstallere det hele, for derefter at ligge det ind på ny. Jeg bruger selv 360 og havde et ligende problem, hvor det halp at fjerne det og så starte på en frisk.

aigh!

Overclocker
Tilføjet:
16-12-2007 13:00:15
Svar/Indlæg:
529/97
Problemet løst! #2, det havde ikke med programmets installation at gøre, men installationsfilen !

Jeg fandt ud af, at symantec førte deres EGEN temporary folder, inde i Documents & Settings -> All Users, hvor filerne lå.

AzeOne

Superbruger
Tilføjet:
16-12-2007 15:53:45
Svar/Indlæg:
283/12
Endnu et bevis på at Norton SUCKS.... :yes:

Conluxa

Overclocker
Tilføjet:
18-12-2007 16:08:27
Svar/Indlæg:
12/0
Endnu et bevis på et fjols som dig med Norton paranoia :no:

AzeOne

Superbruger
Tilføjet:
18-12-2007 16:42:44
Svar/Indlæg:
283/12
# 5

Velkommen til dette super site :yes:

Hmmm... jeg har brugt NORTON siden Intel 386 sx16 tiderne :yes: (1993)

Men for 4 år siden stoppede jeg med ALT NORTON (Symantech) da jeg og mange andre mener at det sløver ALT for meget. Det bliver ALT for integreret i Windows og der med sløver Ad H...... til :yes:

Der er masser af gode alternativer der ikke sløver Windows :yes:

Om jeg så er et FJOLS er HELT op til dig :yes: 😀 Dog vil JEG mene det er et MEGET spinkelt grundlag for at kalde mig et fjols, men min erfaring med bla. Pc har gjort at jeg har nogle menninger om ting bla. Norton :yes:

Men jeg er MEGET tilfreds med at være sluppet af med NORTON 😲

Held og lykke med Norton 🤣 🤣 🤣

Conluxa

Overclocker
Tilføjet:
18-12-2007 16:53:57
Svar/Indlæg:
12/0
Siden du stoppede for 4 år siden, må dine erfaringer være ret små efterhånden. Du læser diverse indlæg og baserer/mener efter det ? Hvad bruger du i øvrigt selv ?
Symantec sløver Windows ?? :no:

AzeOne

Superbruger
Tilføjet:
18-12-2007 17:19:29
Svar/Indlæg:
283/12

Jeg har ikke selv haft Norton på nogle af mine maskiner i 4 år, men jeg kender en del som køber nye maskiner hvor det ligger på fra start. Gratis i 3 mdr. også skal der betales :'-( Der plejer jeg at anbefale AVG antivirus som er gratis og ikke sløver maskinen. Spam fighter er også gratis, windows firewall er fin til de fleste mennesker.

Efter et stykke tid siger folk at der maskine køre bedre end før, hvor der lå alt det der Norton gejl på! Så der er meget der tyder på at Norton stadig er lidt for hård ved systemet !

I øvrigt er der ikke nogle grund til at bruge penge på antivirus, antispyware, firewall, der er manger rigtige gode GRATIS at vælge i mellem. Brug de sparede penge på nogle større julegaver til dig selv :yes:

Jeg bruger selv eTrust Internet Security Center. Dog kun Virus, spyware delen. Men det er fordi jeg har den gratis via jobbet 😀

Firewall: Zyxel Zywall 5 uden UTM 🤣