"næææ det er da meget sjovere at bestille dem og se shopperne flytte datoen hele tiden. "
Yep, helt klart. Jeg lever og ånder også for det stunt.. 😴 For at være fair behøver det nu ikke være forretningerne der er nogle grødhoveder. Det er jo nok nærmere leverandørerne der ikke kan skaffe nok. Men det sjove er, som du jo påpeger, virkelig gået af efterhånden. Pt har jeg valgt at udskyde indkøbet af det 3870 jeg havde tænkt mig at købe, til formodentlig omkring 1/2-08. Til den tid kan man da være så heldig at de både kan fås, og til en ordentlig pris. Det er slut med at spilde tid med at håbe på et mirakel, som markedet ser ud lige nu.
#16 Ja. Hvis ikke det var fordi vi samtidig straffede os selv, sku man altså seriøst overveje at lade være med at købe overhovedet. Men ok, lige netop nu er altså også en lidt ekstrem situation. Hvadend man køber ATI ell Nvidia, får man helt utrolig godt smæk for meget få penge pludselig. Dette samtidig med at der jo rent faktisk er begyndt at være en del interessante spil der er kodet til dx10. Der er sgu nok run på markedet.
Tilslutter mig der ud over Toms bemærkning til #0. Ingen ide what so ever i at skifte dit gfx lige nu. Det er ikke det der ligner en fornuftig investering.