#5 Reason? det har jeg da været stødt på før😛 det er da et vildt fint program, men vidste ikke at man skulle op i psyco størelse, men der er ingen forskel i hvor meget du vil få vist på en 27 tommer frem for en 24, da det er 1920 linier i bredden og 1200 linier i højten, og der bliver ikke flere med mindre at opløsning bliver større.
Så hvis du ikke mener at 24" er stort nok, så skal du op i en 30 tommer...
og angående det med at det kommer til at se herrens ud er der måske noget om, kender ikke lige hvor godt at en 275T eller 305T skallere, eller hvor godt at dit grafikkort gør det. men det er jo en af de bedre skærme, så jeg kunne dog godt forstille mig at den ville klare det helt fint, ellers kan du jo altid tage den halve opløsning af hvad din skærm kan, hvilket vil få den til at vise billedet ligeså "skarpt" som hvis det var full (da jeg ville forvente det af sådan en skærm at den også ville kunne køre helt fint i den halve opløsning).
og det med at de ældre spil ikke under støtter widescreen og større opløsninger har du ret i, men ellers skal du godt nok finde en noget mindre skærm for at kunne køre det ordentligt, ellers skal du køre med en CRT monitor, som har alle opløsninger den kan vise som "ægte".
håber at det hjælper lidt, men jeg vil dog heller ikke hænges op på det hvis der er noget som jeg ikke har forstået rigtigt der hvor jeg har læst om det.