Setup af mediaportal.

Media Center d.  18. december. 2007, skrevet af sgadsio
Vist: 373 gange.

sgadsio

Superbruger
Tilføjet:
18-12-2007 19:58:03
Svar/Indlæg:
225/77
Hej er der en der måske har lyst til at hjælpe mig med at sætte mediaportal op? Jeg kan ikke så godt få det til at virke. Kan hverken få winamp som standard afspiller, powerdvd som standard dvd afspiller, xmltv i programguide, jeg kan heller ikke få streamet radiokanaler til at virke?! Måske hvis der er en som vil guide mig over messenger?
Min messenger er soan84@hotmail.com

Håber der er en der vil hjælpe?
Blue*

Overclocker
Tilføjet:
24-12-2007 13:40:28
Svar/Indlæg:
223/33
Hey

Jeg går udfra at du bruger og mener.. Powerdvd og Winamp som Plugin i MediaPortal?

Jeg bruger bare MediaPortal når jeg ser film, i.. "Mine Videoer",
- og Windows Media Player udenom MediaPortal sommetider.

Ang. powerdvd, så er den vist RET ustabil, har jeg både hørt fra andre og oplevet selv. Winamp ved jeg desværre ikke ret meget om, og så er min erfaring med MediaPortal at den også er lidt ustabil, og det er måske simpelhent bare grunden til at du ikke kan få det vil at virke.

xmltv.. Kan jeg heller ikke få til at virke, men det er der vist mange andre der heller ikke kan.

Ang. stream af radiokanaler, der skal du bare ligesom når du søger efter TV. kanaler, søge efter Radio kanaler. Du skal selvfølgelig også have et antennestik i dit TV. kort, i Radio stikket :) (men det ved du self. godt :)

Ikke meget hjælp dette, men håber det hjalp bare lidt.