Antec Fusion Black 430

Diverse d.  23. december. 2007, skrevet af cornerrage
Vist: 8540 gange.

cornerrage
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-12-2007 16:35:06
Svar/Indlæg:
3532/303
Antecs bud på et kabinet til din stue. HWT sætter det til test...

Link til litteratur: http://hwt.dk/literaturedetail...
pizzabager
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-12-2007 15:32:59
Svar/Indlæg:
531/120
Kan da se vi har vidt forskellige meninger, Nu har jeg selv et Antec fusion i den gamle version(det samme bare anden farve, og med VFD diplay istedet for LCD, samt uden IR modtager)
Og det synes jeg er 200% iorden.. og i forhold til hvad andre kabinetter koster også billigt.

hvad er de andre kabinetter som du synes er bedre?, der må jo være nogen siden du ikke synes det her skiller sig ud fra mængden.

Nå nok om det, undre mig bare over, at det kabinet som jeg synes er det klart bedste HTPC kabinet til prisen score så lavt.

PS. der var ikke nogen remote med i kassen, nææ der var vel heller ikke mus og keyboard med?. en MS remote koster 150 kr. og er sikkert bedre end de skod remotes der følger med til andre kabinetter..


cornerrage
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-12-2007 16:17:04
Svar/Indlæg:
3532/303
#1 Ja, det er så bestemt billigt, men hvis du ser det mod at du kan få et lian-li og et silverstone til samme pris.
Kan godt være at 2 for bundle er på grænsen af lavt, men så alligevel ikke. For det er jo trods alt lige under middel hvor 3 er lige over. Når det er et mediecenter kabinet burde der jo næsten være noget der sørgede for at det egner sig mere som et mediecenter end et normalt micro atx kabinet og der synes jeg bare ikke at et LCD er nok til at give mig julestemning :p
Men ja, prisen er ikke helt hen i hegnet.
Glædelig jul :)


pizzabager
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-12-2007 17:50:02
Svar/Indlæg:
531/120
på en skala fra 1-5 er 3 midten.. 4 over middel 2 under middel.. :)


Emillos
 
Overclocker
Tilføjet:
23-12-2007 17:55:41
Svar/Indlæg:
14079/622
->#3

"3 gives til:
Det produkt som er lidt over middel i pågældende kategori. Et produkt der i pågældende kategori har lidt flere stærke sider end svage. Der er dog stadig enkelte punkter, som man skal være opmærksom på måske ikke er helt i toppen."


Læs mere om ratingsystemet her: http://hwt.dk/literaturedetail...


pizzabager
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-12-2007 18:03:10
Svar/Indlæg:
531/120
#4

Okay mente bare ikke 0 var med i rating systemet, men synes stadig det er en unfair lav karater for HTPC byggeres fortrukne kabinet..

men det er jo bare min mening :)


Bit
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-12-2007 19:58:20
Svar/Indlæg:
258/64
jeg må indrømme at IMO så er det et af mine favorit kabinetter. og her efter jul regner jeg med at købe et af dem da mit gamle silvertone lc19 er blevet for småt :D

nogen der ved om man kan bruge microsoft remoten sammen med den indbyggede IR modtager?


Notika
 
Superbruger
Tilføjet:
24-12-2007 01:00:52
Svar/Indlæg:
649/37
#6
Fra Antec.com:
"The Fusion Black 430, the newest member of Antec's VERIS family of Media Components features a clean black finish that perfectly blends with your modern home theater and stereo equipment. Build your media center with Fusion and you will find that it is so silent and unobtrusive that your friends won't realize you have a computer in your audio/video stack. The Fusion Black 430 comes with a 430 Watt power supply and features an IR receiver that is compatible with Windows MCE & VISTA and an LCD display and a volume control knob, giving you full control over all your media in just one case."

Så det tyder på at man godt kan bruge Microsoft remoten sammen med modtageren.


hamderD
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-12-2007 10:51:58
Svar/Indlæg:
7263/260
Meget fin test, jeg kan dog bare ikke se nogle af billederne 😐


cornerrage
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-12-2007 12:29:26
Svar/Indlæg:
3532/303
#8 Billederne virker fint her :) Og mange tak


jr_kng
 
Overclocker
Tilføjet:
27-12-2007 10:43:21
Svar/Indlæg:
1/1
Har haft et Antec Fusion V2 i et halvt år, det er godt nok den sølvfarvet med VFD display, men ellers ligner de vist hinanden.
Kabinettet er produceret af Antec og LCD/VDF displayet + ir modtageren er produceret af soundgraph (IMON).

Kabinettet er fantastisk, super køling, lækkert designe, osv..

MEN,
LCD/VDF med indbygget ir modtageren, virker ikke helt efter hensigten. Displayet ser fint ud og den viser da også det den skal. Problemet er dog at VDF/LCD displayet crasher, hvis den ir modtagen modtager signal der er mere en 3 - 5 sek. Hvad betyder det?. Eksempel, hvis man vil skrue op for volumen så sender man typisk en lidt længere signal el. vis man zapper i mellem kanalerne ja så igen, langt signal. Når men når den så crasher så holder displayet og ir-modtageren selvfølgelig op med at funger og den eneste måde at få den til at funger er at slukke pc - helt. Ingen strøm i mere end 10 sek. Antec selv foreslår at man pumper power knappen lidt for at få rest strømmen væk, har dog fundet at det ikke er nødvendigt.

Nå men jeg har haft kontakt til Antec support (de besvarede min mail samme dag hvilket må siges at være meget flot), som efter lidt korrespondance foreslog jeg sendt kabinettet til dem i Holland og de så skiftede displayet. Og har også haft kontakt til SHG hvor jeg har købt kabinettet som forslog at jeg udfyldte en RMA, afleverede kabinettet og fandt et andet.

Jeg har efterfølgende byttet det til en Antec kabinet uden display og ir modtager, for kabinettet er super.

Nå men alle der selv ville udforske det skulle besøge soundgraph.com (imon) og deres support forum under Antec:
http://www.soundgraph.com/Eng_...


kimc88
 
Superbruger
Tilføjet:
07-06-2008 00:18:17
Svar/Indlæg:
308/113
tor i at mit 26" lcd tv kan stå på den