Der er ikke noget spil jeg har spillet så meget som Duke Nukem 3D (måske Red Alert kommer op på siden af det). Det kunne være så fedt hvis de lavede et nyt spil i stil med det gamle 😎
Ja man sad der i 1997 (tror jeg nok) og læste en ekstra stor artikel i pc-player om det nye Duke Nukem Forever. For søren jeg sad og var helt parat til bare at få fingrene i spillet ligeså snart det kom.
Undertegnede læste også det blad. Vi mangler bare en John McClane/Diry Harry/Charles Bronson i virtuel form. Serious Sam når ikke Il Duce til sokkeholderne.
"It's time to kick ass and chew bubble-gum, and I'm aaaallll out of bubble-gum..." - Legendarisk!
Duke er bare sej... var sådan set derfor jeg linker det sammen med citatet hehe(også var halv nøgne pixel kvinder også fedt da jeg var 7-8 år gammel). Master cheif tøffer lidt rundt med en sinds forvirret kvinde inde i hans hjelm og jeg er 100 % på at han er albino(han tager jo aldrig den hjelm af).
Kan også huske en masse ting man kunne sige til hinanden i multiplayer delen af Duke Nukem 3D. Det var sjovt at spille over LAN. Googlede lidt..: "You're an inspiration for birth control.", "You're gonna die for that!", "It hurts to be you.", "Lucky Son of a Bitch.", "Hmmm....Payback time.", What are you? Some bottom-feeding, scum sucking algae eater?", "Damn, you're ugly.", "Ha ha ha...Wasted!", "You suck!" og til sidst "AARRRGHHHHH!!!"