Jeg synes nogle af jer griber det her forkert an.
Jeg ser ikke nogen kritisere Intel hvorfor? deres CPU'er er da ikke en dyt bedre.
Hvorfor ikke rose core2duo for deres hastighed i spil og skid hul i alle de fejl den har haft, og rose Phenom for dens unikke nye strømspare system og opbygning som er fremtidssikret og så skid hul i den ene fejl den har, det er altså ikke så slemt.
Kan en eneste overhovedet finde et link til kritik af de første core2duo's 5 kritiske fejl? nej vel og det er da heller ikke vigtigt hvis cpu'en køre godt.
Hvis jeg ville kunne jeg sagens kritisere de flestes hardware på en måde som folk absolut ikke bryder sig om, om det er intel eller amd. Men hvorfor skulle vi kritisere uden særlig årsag? bare fordi folk har købt noget skidt og har mistet 10% ydelse ved at køre med et forkert bundkort eller ram det er ikke vigtigt, hvis systemet ellers kan det at det er bygget til:)
Phenom yder ok
Phenom har en fejl ja, og hvad så? Jeg så ikke folk reagere kraftigt over Core2Duo havde 5 alvorlige fejl - Den kørte jo fint af den grund, og det gør phenom også 🙂
Så lad os da være glade over alle vores defekte Core2Duo'er og Phenom'er som faktisk køre skide godt til det de er bygget til😀