99 procent af befolkningen kan nu få bredbånd

Litteratur d.  20. december. 2007, skrevet af The Boss
Vist: 905 gange.

The

Chefredaktør
Tilføjet:
20-12-2007 10:14:46
Svar/Indlæg:
4741/1690
Flere danskere har fået mulighed for at få bredbånd og antallet af hurtige forbindelser er stigende.

Læs hele nyheden her: http://www.hwt.dk/newsdetails....
Emil.

Overclocker
Tilføjet:
20-12-2007 16:15:57
Svar/Indlæg:
238/4
Det er jo sindssygt dyrt at dække HELE Danmark trådet. For fanden. De sidste er jo dem, der bor ALLER længst ude, og for hvem der derfor kræves LANGT flere centraler pr. indbygger!

Morten-[TB]-

Elitebruger
Tilføjet:
20-12-2007 18:30:14
Svar/Indlæg:
4310/364
Er jeg den eneste der ikk forstår din pointe Emil? 😕 Os ude på landet vil altså også gerne have Internet?

Pioneer2k

Superbruger
Tilføjet:
20-12-2007 18:47:16
Svar/Indlæg:
870/45

Emil har ret i, at det er dyrt at komme heeeelt rundt.

Men selvfølgelig er det da skide irriterende ikke at kunne få det.

Men dem der laver penge på det, vælge jo ikke disse steder som det første, tværtimod, de ved jo godt hvor de fleste penge kommer 😕

phg

Elitebruger
Tilføjet:
20-12-2007 22:32:17
Svar/Indlæg:
1399/43
og så forstår danskerne ikke hvorfor vores internet er dyrt 😎 ,men det er ikke tdc's skyld for det er en politisk beslutning at alle i danmark skal kunne få bredbånd.

Morten-[TB]-

Elitebruger
Tilføjet:
20-12-2007 23:18:59
Svar/Indlæg:
4310/364
Er jeg da nok klar over. Men i ville også være glade for den beslutning omkring alle skal have net hvis i boede herude. Man bliver jo fucking tvunget ind i byen ellers. Og det er altså ikke os alle sammen der gider bo i byen 😉 Men jeg skal da gladeligt betale hvis det skal være det. Går også og venter spændt på om de kunne finde på at trække fiberen herud forbi 🙂

Zorba

Superbruger
Tilføjet:
20-12-2007 23:42:48
Svar/Indlæg:
1142/59
Tjah vi praler jo med at vi går så satans meget ind for IT i dette land, men noget så vigtigt som internet til computeren det kan vi sku ikke finde ud af at levere overalt i landet. Jeg siger skam ikke at det er billigt, men for satan da, de må da tage sig lidt sammen. Hvad sker der med det fibernet? Hvor mange indbyggere kræver lortet snart? SEAS-NVE lagde jo fiber i starten til private og nu ligner det, at ligesom TDC, så er de begyndt at foretrække erhverv. Det er sku en kedelig udvikling, for kobbernettet er sku ved at være noget gammelt crap som snart er så presset at du dårligt nok kan få en hastighed der vil noget.

De må sku tage sig lidt sammen med det fiber, eller finde på noget bedre hvad angår trådløst internet. Det er pinligt at prale med noget, som selv svenskerne er længere foran med end vi er 😕

draven

Superbruger
Tilføjet:
21-12-2007 00:19:57
Svar/Indlæg:
187/2
Hvis du satte dig ind i tingene vil du nok opdage sverige er langt bagefter med udbredelsen af bredbånd. Danmark ligger på 1. pladsen hos OECD, mens sverige ligger som nr. 9. Du skal være meget heldig bare hvis du kan få ISDN uden for storbyerne i Sverige.
Mht. til hastigheder kan du jo få den hastighed du vil. Spørgsmålet er vel bare om du vil betale for det.

Emil.

Overclocker
Tilføjet:
21-12-2007 00:25:00
Svar/Indlæg:
238/4
sorry glemte anden del af mit indlæg morten. jeg mente at man skulle fokusere på trådløst også i stedet, som zorba kommer ind på.

jeg havde skrev noget andet, men det røg i farten, så her kommer et lidt hurtigt svar.