Coke Trucks i Viby (Billeder)...

Hyggehjørnet d.  20. december. 2007, skrevet af DjeavleN
Vist: 1028 gange.

DjeavleN
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-12-2007 18:44:52
Svar/Indlæg:
2959/206
Syntes bare lige jeg ville dele nogle billeder af de Coke Trucks der er kørt rundt i landet i den sidste månedes tid, så dem der ikke har set dem kan se dem..

Billeder er på www.djeavlen.1go.dk ( Og der er intet reklame derinde så jeg tjener intet på at få folk til at gå derind ;) ) Vil egentligt bare dele det med jer andre..

Skal lige siges det er taget med mobi cam efter jeg har kørt rundt på scooter, så lidt rystet er det blevet, det var pis koldt 😀

De sidste 5 billeder er fra 2 huse nede i Viby J., American Christmas anyone?

Edit: Oh en lille bug, billederne åbner ikke i Lightbox som de skulle (HWT Måden)
Edit 2: Så skulle det virke igen..

Egentligt en der har lidt forstand på det Script der kan sige mig hvordan jeg får billederne til at åbne tættere på toppen?
Jenner
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-12-2007 18:48:20
Svar/Indlæg:
2267/261
Coke ftw 😀!


Ubehage
 
Superbruger
Tilføjet:
20-12-2007 18:54:24
Svar/Indlæg:
905/100
De må bruge sindssygt meget el - og dermed sindssygt meget diesel - og dermed forurene af H... til.

Way to go, coke! Destroy the future 😕


DjeavleN
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-12-2007 18:55:30
Svar/Indlæg:
2959/206
#2 - Lastbilerne kørte ikke, tror de fik strøm fra Kvickly..
Der var heller ej nogen generator at spotte / høre.


Illuminati
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-12-2007 19:06:30
Svar/Indlæg:
10398/435
#2, åh...! og du må ikke holde LAN for så sviner du også!


Dude
 
Overclocker
Tilføjet:
20-12-2007 19:08:53
Svar/Indlæg:
581/1
Motherfucker for et lysshow! De sku ihvertfald ikke bryde sig om at slå lejr på min vej, og så fyre alt det pis af når jeg sku sove:D

Unødig forurening ja, men det er kun jul en gang om året, og Cokebilerne er sguda god stil imo🙂


tom81
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-12-2007 19:11:05
Svar/Indlæg:
20170/383
#2

hold da op med det der Svend auken tudefjæs bræk. Der findes da vist langt værre ting der nedbryder naturen end et par enkelte sodavandslastbiler.


Illuminati
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-12-2007 19:15:11
Svar/Indlæg:
10398/435
#5, godt du ikke bor i en kvikly 😉 Helt, enig, de er god stil og endda lidt hyggelige.

#2, sikke mange harddiske du har i din comp, kunne du ikke spare lidt på strømmen? 😉


anru2007
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-12-2007 20:29:02
Svar/Indlæg:
5891/423
#0 er de der stadig?


DjeavleN
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-12-2007 20:40:11
Svar/Indlæg:
2959/206
#8 - Desværre ikke, du kan se deres rute på www.coke.dk
De var ved Bilka den 1-2. og så Kvickly den 19.

Idag Grenaa
21: Skive
22: Herning
23: Holstebro


Der var dog ÈN ting ting jeg var utroligt skuffet over.. De solgte ikke cokes! 😐


saiot
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-12-2007 20:40:49
Svar/Indlæg:
7111/480
nå så er jeg en af de få der holer med 2 syns det er spil af El og de samenlinger kan man sku ikke bruge efter min mening vis du har mange HDD så bruger du jo nok plasen og vis du holer land er det vil ikke være en vis du sider hjeme vær for sig og spiller det er jo lige så, dumt at have tent lys i alle rum i huset uden at være der men er da flot vis i er lige glad men må i jo selv om syns bare ikke det skader at tænke på meljøet 😕


Stensgaard
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-12-2007 20:42:54
Svar/Indlæg:
2620/327
Tja, der er vel heller ikke noget så jul'et som Coca-Cola - det er også dem, der ejer julemanden 🤡


Emillos
 
Overclocker
Tilføjet:
20-12-2007 20:48:30
Svar/Indlæg:
14079/622
Jup. Mere Amerikansk bliver det sgu næppe.
Hate it or love it 😉

Selvfølgelig skal man tænke på miljøet, men de par lastbiler er jo en dråbe i havet. Det bruger også mere strøm at overclocke eksempelvis - og hvis vi ikke kunne det aht. miljøet, hvad skulle vi så lave? 😛


Ubehage
 
Superbruger
Tilføjet:
20-12-2007 20:54:58
Svar/Indlæg:
905/100
#3>

Fair nok. Hvis de slukker lyset når de kører, så er de bare ligesom alle andre lastbiler.
Stadig forurenende, men ikke i den grad jeg kastede op over 😉


DjeavleN
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-12-2007 20:59:04
Svar/Indlæg:
2959/206
#13 - Tror ikke de kører rundt med lys på, tror også det er ulovligt for den sags skyld..


MSJ1982
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-12-2007 21:11:47
Svar/Indlæg:
3577/353
Det er ihvertfald god reklame men jeg køber kun det billige cola fra liddl hhee


Illuminati
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-12-2007 21:43:00
Svar/Indlæg:
10398/435
tvivler på han bruger pladsen.. hvor mange her har væsentligt mere plads på hdd'er end de reelt har brug for? jeg har! ~500gb endda.


metalb500
 
Overclocker
Tilføjet:
20-12-2007 22:39:41
Svar/Indlæg:
28/6
hvad sker der, er hele verdenen gået neden om og hjem det er da någet vere pis det med miljøet, der burde være gratis v8 motere og benzin til alle og for store stømforsygninger. bare så vi kan få det lidt varmerer. ej men for fu hvorfor tror alle stadig på alt det miljø pis når det er blevet bevist at fx algore havde en masse fake med i sin film. ud over det, så er den mengde af co2 som vi menesker udleder ikke någet i forhold til den naturen selv udleder. olie ja forurener, jeg spør bare om nogen af de profesorer bare har gået en lille smule i skole, olien ligger i mellemøsten forde der engang var store regnskorve, og de nu er blevet omdanet til olie gennem mange år. så wtf om vi forurener, det betyder ikke en hat. jeg syntes helere vi skulle tage os lidt sammen og bruge nogen flere penge på så meget andet godt, som fx at få startet noget foretning i afrika så de kan klare sig og udvikle sig ligesom kina.

helt enig med at det er drastisk men overdrivelse fremmer forståelse.

og nu lige någet til at få smilet frem http://www.youtube.com/watch?v...


tom81
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-12-2007 22:43:29
Svar/Indlæg:
20170/383
#17

Det du siger der er måske lige drastisk nok. Men det med at nogle sidder og piver over et par colabiler forurener er da fuldstændigt tudefjæs uden grund. Hvad hvis man nu forestiller sig at det er LED lys det hele??

Man burde da i stedet fokusere på al mulig anden forurening i stedet. Eller læse en rapport om forurening. Den beviser at den samlede forurening for en moderne bil, altså incl produktion af den er større end for en gammeldags bil uden al moderne teknik. Det er da lidt tankevækkende.
Samme rapport viser faktisk også at en Jeep Wrangler 4.0 er noget af det mindst forurenende pga. al den manglende teknik.


DEVIL_DK
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-12-2007 22:47:49
Svar/Indlæg:
6531/410
#13

ja lad os fjerne alle lastbiler og busser , biller forde de sviner så kan vi alle køre i heste vogn og være hellige gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab.

de er da fede i lastbiler elsker torpedu byggede lastbiler ikke der der fladnæsede skrammel.


metalb500
 
Overclocker
Tilføjet:
20-12-2007 22:53:02
Svar/Indlæg:
28/6
ja det er rigtigt det er en skam at der køre så mange fladnæsede på vores veje ☹

og den skal ses http://www.youtube.com/watch?v...


#21
E2X
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-12-2007 23:02:55
Svar/Indlæg:
4018/217
#0 Er det ikke den samme kode der er på den side som hwt.dk har i deres billedefremviser?


DjeavleN
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-12-2007 23:35:28
Svar/Indlæg:
2959/206
#21 - Jo, Lightbox2, linket til det er i en af nyhederne på min side, eller i "Om Siden" her på Hardware test, der spurgte jeg om hvad det var :)

Har også haft kigget på et par andre, LightWindow, ThickBox og Lytebox, de kan lidt forskelligt, en af dem kan f.eks. køre Adobe Reader, flash, diverse film osv.. Men har ikke rigtigt brug for det de kan 🙂

Nå ja - Den er UTROLIG nem at sætte op.. Har også skrevet lidt om det her på HWT på "Om Siden"..


hightower
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-12-2007 01:23:04
Svar/Indlæg:
2440/66
hm sjovt et firma som ikke har overskud på kontoen og dermed ikke kan betale skat, har "råd" til de dyre lastbiler og ikke mindst den efterfølgende regning....

www.kenddinvare.dk

synes dog det er lidt for meget at sige at det er så slemt mht miljøet - hvad så med alle de danskere som har 15 julekæder hængende? hermed ikke sagt det ikke også er grimt...


hightower
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-12-2007 01:26:07
Svar/Indlæg:
2440/66
#2 nu kører du så en C2Q, den kunne du udskifte til noget mere energivenligt :) og har du nu husket energi sparepærer i alle lamper? der er sgu meget at hente hvis _alle_ danskere kun havde energi sparepærer... se fx www.1tonmindre.dk :)


mfcods
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-12-2007 11:23:13
Svar/Indlæg:
4221/223
[OT] Det eneste jeg tænker på er, hvilken viby er det der er snakken om. For der findes 3 styk i danmark.
Kan godt være de ikke har lært det i jylland. Men der er en syd for roskilde. En et eller andet sted på fyn og så en ved århus mener jeg.

Og nej det kan ikke være logisk for mig at tænke det er jylland. For hvis personen ikke skriver er det sq ikke til at finde ud af. Det samme problem er der når folk snakker om Ejby.
Der er vidst 8 stykker ca. fordelt over det hele[/Galde]


DjeavleN
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-12-2007 11:45:58
Svar/Indlæg:
2959/206
My bad, Viby J.
Du kan også se hvor jeg bor hvis du går ind og ser min bruger, kigger på min hjemmeside, eller til sidst kigger på www.coke.dk .. 🤡

Eller bare kigge på teksten på siden "Dagens opdatering er billeder fra Coke lastbilerne da de var ved Kvickly Xtra i Viby, Aarhus."

Ja ja, der mangler et J.


#27
zaar
 
Superbruger
Tilføjet:
21-12-2007 13:20:25
Svar/Indlæg:
212/56
Co2 hysteriet er blevet så stor en forretning nu,at det er umuligt at stoppe
Der er gået for meget forretning i det, hvad ville regeringen gøre uden Co2 afgifter.
Forøvrigt var der varmere på Grønland for 1000 år siden, i forhold til hvad der er der nu. Og hvorfor hører vi aldrig noget fra Co2 teoriens modstandere ?? Fordi de har
Klare beviser på at det ikke hænger sammen, Først stiger temperaturen og så følger
Co2en med som følge af opvarmning af havene. Hvordan kan det forklares at fra
1940 til 1970 hvor industrilaiseringen var på det højeste snakkede de kloge om
Global nedkøling ? det var jo netop der der var mest Co2 i atmosfæren. Der har altid
Været forandringer i vejret, men nu kan de score lidt penge på det.
Hvis man Feks vil forske i hvordan egern samler nødder om vinteren, så bliver man
Nød til at skrive i ansøgningen at det er for at sammenligne det i forhold til den
( globale opvarmning ) ellers får man ikke en klejne
Forøvrigt så er den menneskeskabte Co2 i atmosfæren under 1%, den er noget med
0,05463% i følge de kloge. Men så må vi vel dræbe alle dyr, da de udleder mere end
Alle vores gadgets, og så er verdenen reddet

Zaar


BeoWulf_Beo
 
Superbruger
Tilføjet:
21-12-2007 13:50:28
Svar/Indlæg:
1186/81
Elsker bare det her... 😀

En uskyldig tråd om lastbiler med flotte julelys på, som er blevet transformeret indtil en hed debat om det er dyrerne eller menneskerne der udleder mest Co2 i verden.. 🤣

De flotte.. og alle(næsten da) kan da lide coca cola.


DjeavleN
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-12-2007 00:52:42
Svar/Indlæg:
2959/206
Anyways med alt det "Global opvarming, drivhuseffekt osv."

Jeg 'tror' ikke på den såkaldte Globale opvarmning..
Hvis vi tager bare lidt af det jeg har set på TV og så'n, på Discovery, Discovery Science og National Geographic Channel.

Mere Co2 er ligesom dengang med Dinosaurene, metoerne og vulkanerne.. Mere Co2 i naturen vil resultere i at der bliver dannet et røgtæppe i atmosfæren, det vil resultere i at der ikke komme så meget sollys igennem, som vil resultere i en global nedkøling.. Mindre Co2 udslip vil derfor resultere i en opvarmning..

Så som #27 siger, dengang i 1940-1970 hvor industrialiseringen var på sit højeste har der været snak om global nedkøling.. Hvor man så nu har fået hvor meget Co2 der bliver lukket ud dæmpet med en utrolig stor del siden dengang (filtre osv), så snakker man nu om en global opvarmning, da der er mindre Co2 til at blokere solen, derved højere varme.

Håber det var forståeligt hvad jeg prøvede at skrive der, noget træt og så'n.


#30
E2X
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-12-2007 21:37:30
Svar/Indlæg:
4018/217
#22 Så er den gåde jo opklaret 😉

#Resten: Jeg går ind for at man finder andre måde er spare på de fossile brandstoffer og bruger alternative energiformer altså dem der spare på naturen.
Vi bruger ikke kun de fossile brandstoffer til at få energi men også til at få mange andre ting som plastik osv...

Hvis vi alle nu kørte i fx en elbil eller en plug in hybrid så ville vi spare rigtig meget.

Ps elbiler er ikke langsomme og dyre se fx www.teslamotors.com


Ubehage
 
Superbruger
Tilføjet:
24-12-2007 23:49:12
Svar/Indlæg:
905/100
#27>

Kan du ikke give mig nogle links til de klare beviser for at CO2 og global opvarmning ikke hænger sammen.. ? Jeg kunne vildt godt tænke mig at læse dem.

Også det med at det menneskeskabte CO2-niveau i atmosfæren er under 1% af alt det CO2 som er i atmosfæren.. For dén nægter jeg at tro på. Jeg vil meget gerne se nogle beviser - eller i det mindste intelligente indicier.. :yes:


Advanced
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-12-2007 00:47:36
Svar/Indlæg:
6899/119
#2

Se nu hvad du har startet af evindeligt møg 😴


#33
zaar
 
Superbruger
Tilføjet:
25-12-2007 09:08:52
Svar/Indlæg:
212/56
#31
Det er denne udsendelse fra Dr2 jeg har set, jeg kan bare ikke lige finde et
Link til selve udsendelsen som hedder (Den store løgn om global opvarmning)men den har klare beviser syntes jeg. Men det er vel en smagssag hvad man tror på
Jeg sparer selv på strømmen skal lige nævnes
Men når man har set hele udsendelsen synes jeg der er mange gode argumenter
Imod Co2 teorien.
Det er forøvrigt en af de få udsendelser der er sluppe igennem censuren omkring
Co2, da modstanderne af den har for meget indflydelse på medierne, der blev også
Sagt at den var meget ensidig, men Co2 tilhængerne er vel egentlig mere ensidige
Da de kun vil diskutere Co2, og ikke andet


www.berlingske.dk/article/2007...

Zaar


hightower
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-12-2007 09:25:23
Svar/Indlæg:
2440/66
tjae zaar.. een ting er sikkert: det skader ikke at tage de forholdsregler vi er i gang med. hvad er der galt med at forbruge mindre energi / fossile brændstoffer? at global warming skulle være en gang "varm luft" 😀 tvivler jeg nu stærkt på, selv lomborg og bush har erkendt det sker og det er med meget stor sansynlighed menneskeskabt. om vi så takler det fænomen rigtigt er en anden sag. renere biler - pc'er der bruger mindre energi kan kun være en god ting. "better safe than sorry"


#35
zaar
 
Superbruger
Tilføjet:
25-12-2007 09:28:55
Svar/Indlæg:
212/56
34# Jeg går faktisk ret meget op i at spare på strømmen, i en familie på 3
Bruger vi 2000 Kwh om året, det tror jeg ikke kan gøres ret meget bedre
Jeg kan bare ikke bruge det til noget at der er nogen der slår plat på Co2
Hysteriet for at tjene på det. Selvfølgelig skal vi spare på de fossile brændstoffer
Da de jo ikke varer evigt.
Men problemet er jo at dem der ikke tror på Co2 teorien ikke kan komme igennem på grund af at Co2 believerne har førsteret, da der jo er store penge på spil
Men har du nogle klare indicier på det modsatte, eller har du kun fulgt med i Co2
Tilhængernes teorier, da det jo kun er teorier indtil videre ??
Der har jo altid været svingninger i i temperaturen, og ud af isprøver kan man jo se at der var varmere på Grønland for 1000 år siden, men isen kom jo tilbage aligevel.
Så jeg tror ikke vi skal gå så meget op i det, da naturen jo repeterer sig selv som den har gjort siden jordens skabelse, uden indblanding af nogen guder
Angående Lomborg & Bush, så har de vel også fundet ud af at naturen går sin egne veje. uanset hvad nogle ensidige (experter ) siger, men Amerikanerne vil jo ikke
Undvære de sidste 4 cylindre på deres biler, selvom de ikke har brug for dem, da de jo ikke må køre hurtigere end i Danmark, men det vil jo selvfølgelig være træls at ikke kunne bruge en halv gallon når man holder for rødt lys.

Zaar


hamderD
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-12-2007 12:31:47
Svar/Indlæg:
7263/260
Den er sku da ordenlig syg 😎


Ubehage
 
Superbruger
Tilføjet:
25-12-2007 15:47:14
Svar/Indlæg:
905/100
#33>

Interessant. Det mener jeg.. Gad godt, hvis nogen havde recorded den udsendelse..

Betragt det som et opråb, til dem som måske har udsendelsen på HD eller DVD..


#38
zaar
 
Superbruger
Tilføjet:
26-12-2007 07:13:53
Svar/Indlæg:
212/56
http://www.youtube.com/results...

http://www.denmarkonline.dk/de...

Jeg leder videre da jeg ikke har fundet den rigtige endnu

Zaar


Ubehage
 
Superbruger
Tilføjet:
05-01-2008 15:35:48
Svar/Indlæg:
905/100
Mange tak 🙂