34# Jeg går faktisk ret meget op i at spare på strømmen, i en familie på 3
Bruger vi 2000 Kwh om året, det tror jeg ikke kan gøres ret meget bedre
Jeg kan bare ikke bruge det til noget at der er nogen der slår plat på Co2
Hysteriet for at tjene på det. Selvfølgelig skal vi spare på de fossile brændstoffer
Da de jo ikke varer evigt.
Men problemet er jo at dem der ikke tror på Co2 teorien ikke kan komme igennem på grund af at Co2 believerne har førsteret, da der jo er store penge på spil
Men har du nogle klare indicier på det modsatte, eller har du kun fulgt med i Co2
Tilhængernes teorier, da det jo kun er teorier indtil videre ??
Der har jo altid været svingninger i i temperaturen, og ud af isprøver kan man jo se at der var varmere på Grønland for 1000 år siden, men isen kom jo tilbage aligevel.
Så jeg tror ikke vi skal gå så meget op i det, da naturen jo repeterer sig selv som den har gjort siden jordens skabelse, uden indblanding af nogen guder
Angående Lomborg & Bush, så har de vel også fundet ud af at naturen går sin egne veje. uanset hvad nogle ensidige (experter ) siger, men Amerikanerne vil jo ikke
Undvære de sidste 4 cylindre på deres biler, selvom de ikke har brug for dem, da de jo ikke må køre hurtigere end i Danmark, men det vil jo selvfølgelig være træls at ikke kunne bruge en halv gallon når man holder for rødt lys.
Zaar