Jeg vil ikek have mere end 300W, måske 350W da både jeg og kæresten er på SU og ikke ligefremt svømmer i penge til regninger.
En strømforsyning tager 400W konstant (hvis vi siger det er en 400W strømforsyning), også selvom den ikke bruger 400W konstant..
Den computer jeg har sammensat, sluger ikke mere end under 300W så der er ikke behov for mere. Den er sammensat efter strømforbrug, ydeevne og pris! med det in mente, at den skal være så økonomisk strøm-mæssigt som muligt... men samtidigt kunne spille de spil vi spiller herhjemme.. Så det føles lidt som om, at i nærmest tvinger mig til at købe en STOR! strømforsyning til trods for at jeg ikke agter at overclocke eller har brug for så stor en strømforsyning.
I beder mig om at gå ind på edbpriser og lede efter en - hvad hjælper det når det er en JUNGLE! for mig derinde og jeg vitterligt beder om jeres hjælp til at finde en strømforsyning på de 300-350W som det kun er jeg har brug for! I skriver også at jeg må have brækket alle fingrene eftersom jeg slet ikke kan finde ud af at gå ind på edbpriser til trods for at jeg HAR! forklaret mig, med at jeg ABSOLUT! ingen forstand har på strømforsyningsområdet, med hvilke der er gode og hvilke der ikke er!
Det er nu godt nok en køn hjælp man får. Man får både af vide, at man har brækket alle fingrene og at man nok er lidt smådum eftersom man åbenbart ikke kan finde sig en strømforsyning - kunne jo fint finde mig en på 1303209423W som ville kunne trække den, men da jeg ikke ønsker en koloenorm strømregning, så vil jeg MEGET! gerne nøjes med en på de 300-350W da der som sagt ikke er BRUG! for mere som der også er enkelte brugere der har skrevet.
Vil så gerne sige tak til de brugere der har kommet med konstruktiv kritik og hjælp til mit hovedspørgsmål og som har nærmet sig lidt et svar på mit underspørgsmål. Men dem som bare har lagt det mellem linierne at jeg må være lidt tungnem og smådum, fordi jeg ikke kan finde ud af at finde en sølle stømforsyning der lige præcist passer til mit forbrug, ønsker jeg ikke at takke, fordi jeg ikke ligefremt for ind for at man ligger sådan noget mellem linierne- eller på linierne, som at man må have brækket alle fingrene!