Crysis: Momentary corruption is no longer noticed when playing the game. Further details can be found in topic number 737-31094 Crysis: The ice level is no longer too bright which was making the game nonplayable. Further details can be found in topic number 737-31104
- De har åbenbart også rettet noget til 'Crysis' 🙂
Læser man i forums så har ATi fucket op endnu engang.. AGP users har ikke fået drivers der virker selvom det var lovet og HW accel virker stadig ikke ordentligt selvom det også var lovet... 🤡
FIX For Windows Vista: - Call of Duty - Combat Mission: Shock Force Demo v1.02 - Crysis - Dark Messiah, Might and Magic, or Sin Episodes - El Matador - Enemy Territory: Quake Wars - FEAR - FlightSim X - Google Sketchup - GTA San Andreas - Hellgate - Infernal - Lord of the Rings Return of the King - Lost Planet - Quake 4 - The Sims 2 - World in Conflict
For Windows XP: - Call of Juarez - DIRT - Enemy Territory Quake Wars - Globe 2.1 - Loki demo - STALKER - Prey (for XP x64)
ok bare mig der er en hat så 😴 læste bare 2900XT i farten
men det lyder da fedt med at man kan clocke i CF nu - samt at der ligefrem følger tool med til OC af GFX... det lover jo godt - jeg havde ellers ikke regnet med at jeg ville clocke mit 3870X2 når jeg får sådan et, men det ku man jo godt prøve ad så 🙂
#2: Lige præcis. Jeg sidder stadig på catalyst 7.7, da alle de andre opefter stadig ikke understøtter AGP ordentligt. De kort der er hårdest ramt af AGP problemet, er dem med 2600 kort, hvis de installerer fra 7.8 og opefter.