Windows problemer, hvad er der galt?

Software d.  21. december. 2007, skrevet af DJ Alban
Vist: 316 gange.

DJ

Elitebruger
Tilføjet:
21-12-2007 21:29:04
Svar/Indlæg:
1431/233
Hej

Jeg har et lille problem.

jeg har nok fået noget ind på min computer der ikke skal være der.

fejlen består i at computeren reagere somom jeg hele tiden har trykket "ctrl" knappen ned.
den markere ikoner, og åbner genvejsvinduer når jeg trykker på musen og tastaturet. Og min ruller på min mus virker ikke altid.

jeg tror det er en virus, men det er ligesomom at norton har "renset/fjernet" den fil som der kunne være skyld i det.

Nogle der har guldkorn til at løse denne irreterende fejl??

og så lige det vigtigste.
Go jul til alle.
MadsAG

Elitebruger
Tilføjet:
21-12-2007 22:25:49
Svar/Indlæg:
5421/53
Go' Jul til dig også.

Jeg ville nok finde min Re-Install CD frem 🤡 - Jeg har så dårlige erfaringer med sletning af virus/forkerte ting, at jeg synes det går hurtigere at installere på ny :D

Fiddoo

Elitebruger
Tilføjet:
22-12-2007 00:53:22
Svar/Indlæg:
1293/104
For mig lyder det som om en af dine knapper på tastaturet er trykket konstant ned.
Prøv at koble tastaturet fra.

DJ

Elitebruger
Tilføjet:
22-12-2007 16:09:35
Svar/Indlæg:
1431/233
3# Jeg er alligevel ikke så dum at jeg ikke kan tjekke det inden jeg skriver herinde 🙂

2# ville nu helst være fri for det, men kan godt gi dig ret. nogle gange er det det letteste at starte på en helt frisk.

men lige pt ser det ud somom at probemet er løst efter et par genstart og virus scanning samt sletning af diverse filer.
Så indtil videre vil jeg sige tak for hjælpen og god jul

west1337

Overclocker
Tilføjet:
22-12-2007 17:52:06
Svar/Indlæg:
5/0

LOL!

Efter genstart siger du? Hvorfor i alverden prøver du dog ikke det, før du skriver? For mig at se, er det da en åbenlys mulighed. I hvert fald det mindste man bør gøre, før man spørger løs. Men okay, måske bare mig. Det er vel tilladt at spørge.

Men husk, at prøve at genstarte, hvis noget lignende hænder. Det kan spare dig for en masse kvaler, hvis det virker.

God jul.

(edit)

Lagde for sent mærke til det hele i din kommentar: "et par genstart og virus scanning etc etc". My bad.

DJ

Elitebruger
Tilføjet:
23-12-2007 18:18:03
Svar/Indlæg:
1431/233
godt så 😉
Det var selvfølgelig også prøvet inden jeg skrev.