Jah nu fik jeg da så endelig Vista x64 installeret, men jeg var da bare så heldig at støde ind i endnu et problem 😕
Der sker det, at min computer fryser i Vista. Det sker når jeg bruger CPU'en meget og nej det skyldes ik temperaturerne da de aldrig kommer over 45C på CPU samt 35C på chipset. Jeg har også prøvet at slå ASUS Q-Fan fra som mange gange kan være årsagen, men jeg tror ikke det er derfor den gør det. Lige nu kører den da lidt, men jeg har så heller ikke startet CPU krævende programmer. Jeg hælder lidt til en BIOS fejl af en eller anden art, eftersom fejlen ligner den typiske fejl med ikke-understøttede CPU'er. Den opfører sig lidt ligesom min bærbar da jeg monterede en Core Duo T2400, som BIOS'en ikke 100% ville understøtte.
Nogen der har en anelse om hvad der får den til at fryse, nu når det ikke skyldes temperaturer? Jeg har heller ikke overclocket samt jeg har kørt memtest86 uden at få fejl. Kørte endda også Windows Memory Diagnostics og der brokkede den sig heller ikke. Det skal også siges at ASUS lister min CPU som understøttet.