Redaktør
Tilføjet:
24-12-2007 05:04:19
Svar/Indlæg:
6368/477
Jeg står med et rimelig træls problem. Jeg har kun en bruger på min computer, og det er adminitratoren, så den er jeg altid logget på.
Da jeg tændte min computer, så skrev den, ved BIOS opstart, nogen med at checksum var error. Jeg trykkede F1 for at bruge default settings.
Da jeg så kom ind i windows, kunne jeg mærke, at den er blevet en del langsommere.
Så, fordi der gik ged i at loade et cheat til cs (ja, jeg er en noob til det spil), havde jeg brug for min task manager. Jeg højre klikkede på min taskbar, men jeg kunne ikke trykke på task manager. Så trykkede jeg genvejen, og så fik jeg en besked om, at min administrator har slået min task manager fra?
Jeg forstår ikke helt hvordan det kan lade sig gøre, for jeg roder aldrig med rettigheder eller sådan noget, og jeg har kun sidder på ogame.dk, og så spillet et par spil, ikke andet.
Jeg har installeret noget der hedder SA-MP (San adreas multiplayer), og det er også det eneste. Så sad jeg og spillede det lidt, og ville så spille cs med cheat, men det kunne jeg pludselig ikke, og min task manager er slået fra.
Jeg bruger windows XP pro x64 edition, andet info behøver i vel ikke? :)
Håber der er nogen der kan hjælpe mig :)