Task manager disabled?

Software d.  24. december. 2007, skrevet af freak_master
Vist: 342 gange.

freak_master

Redaktør
Tilføjet:
24-12-2007 05:04:19
Svar/Indlæg:
6368/477
Jeg står med et rimelig træls problem. Jeg har kun en bruger på min computer, og det er adminitratoren, så den er jeg altid logget på.

Da jeg tændte min computer, så skrev den, ved BIOS opstart, nogen med at checksum var error. Jeg trykkede F1 for at bruge default settings.

Da jeg så kom ind i windows, kunne jeg mærke, at den er blevet en del langsommere.

Så, fordi der gik ged i at loade et cheat til cs (ja, jeg er en noob til det spil), havde jeg brug for min task manager. Jeg højre klikkede på min taskbar, men jeg kunne ikke trykke på task manager. Så trykkede jeg genvejen, og så fik jeg en besked om, at min administrator har slået min task manager fra?
Jeg forstår ikke helt hvordan det kan lade sig gøre, for jeg roder aldrig med rettigheder eller sådan noget, og jeg har kun sidder på ogame.dk, og så spillet et par spil, ikke andet.

Jeg har installeret noget der hedder SA-MP (San adreas multiplayer), og det er også det eneste. Så sad jeg og spillede det lidt, og ville så spille cs med cheat, men det kunne jeg pludselig ikke, og min task manager er slået fra.

Jeg bruger windows XP pro x64 edition, andet info behøver i vel ikke? :)

Håber der er nogen der kan hjælpe mig :)
Noltus

Elitebruger
Tilføjet:
24-12-2007 09:25:36
Svar/Indlæg:
2211/331
læg din win skive i og gå til run,der skriver du sfc / scannow,så tjekker den dine systemfiler og retter evt fejl

phansen

Superbruger
Tilføjet:
24-12-2007 11:46:37
Svar/Indlæg:
492/0
Når ting some task manageren, cmd og regedit bliver deaktiveret, af ukendte årsager, så er det normalt tegn på en eller anden form for malwareinfektion ☹

Pvt.P.Nutz

Elitebruger
Tilføjet:
24-12-2007 12:32:05
Svar/Indlæg:
5224/222
cheaters får som fortjent 🤣

Esse86

Superbruger
Tilføjet:
24-12-2007 12:36:53
Svar/Indlæg:
419/36

WORD!!!

freak_master

Redaktør
Tilføjet:
24-12-2007 14:49:51
Svar/Indlæg:
6368/477
#3 + #4: Jeg cheater kun fordi at det normale spil ikke er sjovt. Det er kun source der er sjovt at spille uden cheat, men det er også en del nemmere at aim'e med.

#2: Jeg ved at jeg ikke har virus på min computer. Jeg bruger avast antivirus, og den har aldrig svigtet mig før.

#1: Jeg siger tak for informationen, men da jeg tændte computeren her til morgen, så var den pludselig blevet aktiveret igen?
Fortæller lidt om hvor fucket up min computer er blevet. Den har heller ikke været formateret i over et år :D

Kan bare ikke formatere, da jeg ikke har plads til alt min backup :(

1holmes

Elitebruger
Tilføjet:
24-12-2007 15:27:08
Svar/Indlæg:
1375/88
#5 Det er da fuldstændig ligegyldigt i hvilket spil eller hvilken version af et spil man bruger cheat. Det er og bliver snyd, og når man kan bruge det i et spil kan man også bruge det i andre.
Efter min mening er der kun en ting at gøre ved dem der bruger cheat. MAC Ban

NickKokkedal

Superbruger
Tilføjet:
24-12-2007 16:33:42
Svar/Indlæg:
2600/84
MAC ban kommer du bare ikke meget langt med... går måske 30 sekunder så er de tilbage med en anden mac :D

CD key er bedre! :)

1holmes

Elitebruger
Tilføjet:
24-12-2007 16:38:37
Svar/Indlæg:
1375/88
#7 det kan da godt være jeg har misforstået det, men tænker du ikke på IP ban?

freak_master

Redaktør
Tilføjet:
24-12-2007 23:38:15
Svar/Indlæg:
6368/477
#6 Hvem siger at jeg cheater når jeg spiller på servere hvor der er folk inde? (Okay, jeg er VAC bannet, OG HVAD SÅ?! Man har vel lov til at prøve?)

#7: I cs tror jeg ikke du kan banne CD key. Det er steam ID, og da det jo er cs jeg cheater i, så har det vel ikke meget relevans, men i andre spil, banner man sikkert bare key'en :D

#8: Man kan da også skifte MAC?

phansen

Superbruger
Tilføjet:
25-12-2007 01:57:51
Svar/Indlæg:
492/0
#5 Det kan godt være du tror, du ved, du ikke har virus, og at du bruger antivirus. Men task manageren deaktiverer ikke sig selv, så jeg ville være noget urolig, hvis jeg var dig

Med mindre spillet aflæser mac adressen på netkortet, og sender den til spilserveren (i en "intern" pakke), så kan man ikke banne på mac adressen, da den ikke sendes med ud over internettet.

Man kan ikke umiddelbart ændre den brændte mac adresse, men man kan ændre den som sendes ud på netværket

freak_master

Redaktør
Tilføjet:
25-12-2007 18:19:10
Svar/Indlæg:
6368/477
#10: Da ejg havde downloadet fighter FX 8.2 (cheat til cs 1.6), så ville avast ikke lade mig åbne det, fordi det skrev, det var en virus. Jeg slog avast fra, og så kunne jeg køre det, og det virkede fint.

Efter jeg havde spillet, var task manager slået fra.
Efter jeg tændte computeren dagen efter, var den slået til igen, og det er den stadig.

larsup

Overclocker
Tilføjet:
27-12-2007 10:30:29
Svar/Indlæg:
80/18
ja undskyld er det bare mig eller er det ikke lidt selv modsigende. du skriver der ikke, er virus på din puter. der efter skriver du avast ikke ville lade dig åbne filen. 😕

det var der nok en grund til.

måske du skulle prøve at kører en virusscan 🙂

#Devastator

Elitebruger
Tilføjet:
27-12-2007 12:09:01
Svar/Indlæg:
1581/5
hahahhahahahahah freak_master made my day - fuck en tumpe - se hvad han skriver:
Da ejg havde downloadet fighter FX 8.2 (cheat til cs 1.6), så ville avast ikke lade mig åbne det, fordi det skrev, det var en virus. Jeg slog avast fra, og så kunne jeg køre det, og det virkede fint.

Efter jeg havde spillet, var task manager slået fra

Lad os ikke håbe han har homebanking eller andet af værdi virus trykkerne kan bruge.

MadsAG

Elitebruger
Tilføjet:
27-12-2007 13:28:16
Svar/Indlæg:
5421/53
Jeg tror dette er en joke... (eller det vil jeg håbe)

Omg en klovn, hvis det ikke er en joke...

freak_master

Redaktør
Tilføjet:
31-12-2007 16:28:25
Svar/Indlæg:
6368/477
#12: Så længe filen IKKE er åbnet, kan jeg ikke se hvad farer den skulle kunne give?

#13: Jeg har en computer nede i kælderen KUN sat op til netbank. Det eneste der er installeret er windows, avast, FF og java, og så går jeg ikke på andre sider end sparnord.dk :)

#14: Kan du evt. komme med en begrundelse for, at jeg skal kaldes klovn?