Elitebruger
Tilføjet:
24-12-2007 16:50:57
Svar/Indlæg:
437/24
Hej og glædelig jul.
Nu har jeg brugt et par af mine jule fridage til at prøve lære mit ny erhvervet budnkort at kende.
Men Men nu har jeg altid kørt med Abit board og måske det er en vane sag men strander rimlig hurtigt i clock delen i biosen og så tænkte jeg på om der er nogen der har noglen billeder af et OC setup i bios eller ved hvor jeg kan finde det henne har fundet masser af standart billeder men de hjælper mig ikke lagt, har kigget på diverse forums og via google men syntes ikk lige jeg falder over noget 😕
Problemet bunder i at der er meget mere der kan fin indstilles på asus boardet i forhold til det Abit IN9 32MAX WIFI jeg havde før, og ingen af de oc guide jeg har kunne finde her eller andre steder forklare kun det basic, men hæver jeg FSB og sænker MP til 8 hæver volten lidt ja ændre jeg bare det mindste på noget så skal jeg reset bios, så jeg mangler at få indstille noget men kan bare ikke regne ud hvor det går galt, da jeg gør nøjatig som på Abit boardet, men hæver jeg bare FSB med 20 i forhold til standart er det slut.
Pyha en smøre men håber der er nogen der kan finde en god guide der kan hjælpe mig til at se hvad jeg overser for plejer ikke at have problemer med at få noget hastighed ud af dyret men må sige at det asus board tar pusten fra mig 😀 Men sådan er det jo at skulle lære noget nyt.