Nu er det kommet dertil at jeg vil hoppe med på vandvognen. Men da jeg aldrig har været med der før, vil jeg gerne have bekræftet om det jeg har sat sammen, nu også er komplet!
Min E6600 CPU samt mit Geforce 8800 GT kort skal køles ned. Har også haft chipset inde i tankerne, men da jeg sidder på et Gigabyte DS4 MB med kobberkølere trukket ud over det, er jeg kommet i tvivl om jeg overhovedet vil kunne skifte det, og hvad det indebærer!
SÅ kommer spørgsmålet. Er kittet ideelt til at køre med mit setup? Fås det billigerer og bedre med et samle selv setup (et du selv finder delene til) og hvordan ville det se ud?
og om fittings, hvilke jeg skal have fat i for at få GFX sluttet til?
Som i nok kan forstå er jeg virkelig ikke sikker i min sag. Er ikke i tvivl om at jeg vil kunne finde ud af at samle det, men lige med hensyn til at bestille et komplet kit (så man ikke står med håret i postkassen når der mangler en "glemt" del, man ikke regnede med skulle bruges).
Den radiator kan alså fint køle både hans cpu og hans 8800GT Jeg har haft begge dele på kun en singel radiator... #0 det kølehovede du linker til at du vil monter på dit 8800GT er super godt har et og det er bare kvalli køre Godt 🙂