1 - ja vi gør, og det er faktisk lidt ærgerligt vi ikke kunne skaffe en, men så må du trække ca. 10% fra QX6700, så er det nogenlunde der den lander.
2 - Jeg har lavet nogle små hints til havd man kan bruge de forskellige chips til. En Celeron 420 er lavet til kontormaskiner - ikke andet. En E2160 er jo i princippet blot to Celeroner på samme print, og derfor dobbelt op på ydelsen. Men allerede her begynder det at blive anvendeligt til spil - jeg sagde anvendeligt, og ikke godt ! De lidt større 4MB dualcores er nogen seje sataner der giver dig både en kraftig workstation og en solid spilleplatform. Og så er det jo lidt ærgerligt at vi ikke lige havde en Quad der ligger i samme prisleje.
3 - Det er 1.1GB DVD der komprimeres til 60% af oprindelig størrelse. Skulle vi have nappet hele DVD'en er forskellen ca. 4 gange større eller 1min 36sek. Du sparer altså 1½ minut ved at bruge en hurtig quadcore på en hel film. Om det så er pengene værd kommer jo an på kravene. Oftest vil det være sådan at de folk/firmaer der investerer i cpu'er til 7000kr også har nogle regneopgaver af en størrelse der gør at pengene kan tjenes hjem igen alene på sparet tid.