Sidder lige og finder ud af at mit chipset er 54 grader, hvertfald ifølge smartguardian - er det for varmt? Det bliver kølet med den der passive blå zalman ting.
Det bundkort du har, er basseret på Nvidia 4 chipsættet - Ja det er for varmt, Men! det er trods alt en af de sidste gode chipsæt nvidia lavede til amd.
Du bliver nød til at sætte en lille blæser ved køleren - Blæseren har en sort ledning og en rød ledning - Den røde skal til 12volt(Den gule på computeren) og den sorte skal til 5 volt(Den røde på computeren).
Så skulle problemet være løst, GENNERELT! har cpu'er, chipsæt og ligende det bedst under 50 grader.
Hvis jeg husker rigtigt bliver det chipsæt alvorligt(I mine øjne...) ustabilt ved ca. 57 grader - Så... Så må du finde en kraftigere køler at sætte på, du kan selvfølge også bare køre med det indtil det brænder af(Hvis det brænder af), og så købe ny computer.
well, tror bare jeg ser om det brænder sammen :p, har lige fyret lidt op for min gpu blæser, så den køler det lidt, er nede på 51-52 grader, så intet alarmerende :P