hej har fået et steelseries siberia i julegave har hørt en masse godt om det. men er bare rigtig trist over af micér ikke sidder fast på headsettet og + min mus min måtte og keybordet er fra razer så jeg er lidt hookt på af få det byttet til et Razer Barracuda HP-1 headset så det følger resten af mit gear men hat tilgengel ikke hørt så meget godt om razers lyttebøffer hvilken af disse bøffer ville i vælge.
det skal lige siges af mit tower er sølv og sort med blå lys min skærm er en 22" samsung i sølv og sort med blå lys i on of knap har en sølv og sort canon printer en dimondback g3 med blå lys og et Tarantula keybord sort med blå lys i. ved ikke om i kan se den sølv og sorte streg igennem mit problem ville jo nødig gå på kompromi med lyden bare for at holde farverne ens men vil også kun nødig bryde tråden.
håber der er nogle lykkelige Razer Barracuda HP-1 headset ejer der kan bekrafte af det er nogle gode bøffer og at dem der brokker sig kun gør det fordi de ikke har kunne finde ud af at instllere det rigtig.
men ellers står mit valg mellem
1. Razer Barracuda HP-1 headset til ca.800kr 2. steelseries siberia ful-sise headset til ca 500kr 3. steelseries siberia neckband til ca. 450kr
håber i kan hjælpe mig lidt på vej og godt nytår. 😲