Headset driller

Diverse d.  27. december. 2007, skrevet af Roge
Vist: 293 gange.

Roge

Overclocker
Tilføjet:
27-12-2007 01:15:58
Svar/Indlæg:
374/63
jeg har sat et gammelt headset til min computer som min bror havde lånt, fordi det andet headset virkede ikke ordentlig eller rettere dens microfon virkede ik. så jeg skiftede headset men hvis jeg ser en film så er menneske lydende lave imens musikken i filmen er høj. hvis jeg høre musik runger det lidt, men hvis jeg tager jack stikket halvt i så er lyden god men der er en tinitus lyd.

vil ikke mene det er driver når jeg nu bare har skiftet headset, men sys det er lidt underligt hvis det er i stykker. Det er hvertfald en underlig måde det er i stykker på så efter min mening.

har i nogle forslag eller erfaringer?
Blue*

Overclocker
Tilføjet:
27-12-2007 09:10:56
Svar/Indlæg:
223/33
Hey

Jeg har ikke rigtig nogen forslag til hvad du kan gøre desværre, andet end at jeg også selv har oplevet at jackstik godt kan drille lidt. Ved ikke om det evt. er kvaliteten på stikket (jack), eller noget i den stil.
Jeg havde et engang som jeg altid lige skulle trække ud og i igen, før det virkede optimalt.. mystisk.

Atomizer

Elitebruger
Tilføjet:
27-12-2007 10:49:41
Svar/Indlæg:
688/32
Prøv headsettet i en anden computer. Så finder du ud af om fejlen ligger i headsettet eller i din computer.

Kom tilbage med resultatet, så er det nemmere at hjælpe dig.

Roge

Overclocker
Tilføjet:
27-12-2007 14:07:21
Svar/Indlæg:
374/63
Det er vidst headsettet for det virker helelr ikke på min vens pc...

EDIT: sys bare det er underligt at den spiller fint når jack stikket sidder halvt i, men dårligt når det er helt i :S?