GETMORE.dk erfaringer?

Diverse d.  27. december. 2007, skrevet af andeforsker
Vist: 831 gange.

andeforsker
 
Overclocker
Tilføjet:
27-12-2007 18:25:08
Svar/Indlæg:
73/21
Jeg overvejer at handle lidt ind hos getmore, jeg har ikke haft nogle problemer med dem, men skal handle lidt stort ind, så ville hører om jeg skulle tage at vælge en anden forhandler??

Jeg har hørt at de ikke skulle være så venlige med returret osv.. nogle erfaringer?
PearsonDK
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-12-2007 18:31:07
Svar/Indlæg:
763/46
Har handlet der et par gange uden nogen problemer overhovedet. Alt leveret til tiden.

Men har også hørt en masse dårligt om dem.

-PearsonDK


Anzelz
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-12-2007 18:41:07
Svar/Indlæg:
2343/272
Har gode erfaringer med Getmore, har handlet der et par gange. Har ikke prøvet rma med dem.


bullerfnis
 
Superbruger
Tilføjet:
27-12-2007 18:43:00
Svar/Indlæg:
71/9
Har handlet meget med dem siden de fik frataget e-mærket.
Har været yderst tilfreds, så man må håbe på at det er blevet bedre mht. RMA.


HalfLife2
 
Overclocker
Tilføjet:
27-12-2007 18:46:40
Svar/Indlæg:
659/20
Har handlet tre gange med dem. Intet at klage over. Har aldrig oplevet RMA - det siges at de ikke svarer på email, men tager telefonen, hvis du ringer ind.

Deres fragt system er sq noget mærkeligt.. En Ekstern HDD= ca 50kr fragt. En ekstern + en 1,5m ledning= ca90kr fragt :-S


Tahiti
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-12-2007 18:46:42
Svar/Indlæg:
2676/147
Vil på ingen måde handle med dem.

NOT now, NOT ever!

Min mors kæreste har haft ram til RMA ved dem to gange, pga. en defekt stang, men han for det samme tilbage hvergang, og igen respons er der til dem.

Du kan ikke ringe til dem, og de svare yderst sjældet tilbage på mails.

Det er helt op til dig, men jeg vil personligt ALDRIG handle ved dem.

-Tahiti


DEVIL_DK
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-12-2007 18:49:39
Svar/Indlæg:
6531/410
prøv at ta dig en søger på .

www.tweak.dk

www,hol.dk

www.hwt.dk

og du vil finde rigtig mange tråde om det firma , og deres dårlige service.


eller rettere sagt mangel på dårlig service for ingen service kan vel ikke være dårlig service 🤣


CrazyEyes^DK
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-12-2007 18:50:24
Svar/Indlæg:
2388/52
#4
de yder ingen support whatsoever. Det var det svar jeg fik da jeg spurgte dem om noget.


Karsten-B
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-12-2007 18:50:33
Svar/Indlæg:
1248/70
Hvorfor tage en chance når det det drejer sig om større beløb. Du har da indtil nu gjort det rigtige, at kun handle for mindre beløb i en "risiko" forretning. Tænk bare på hvor surt det kan blive for dig hvis du får en RMA sag.

Jeg forstår ikke at man ikke kan bruge andres "dårlige" erfaringer til noget. Ville personlig ALDRIG handle der selv = ingen dårlig oplevelse for mig der.

--------CB


bluedemon
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-12-2007 19:20:10
Svar/Indlæg:
710/40
jeg har osse hørt/læst meget dårligt om dem når det drejer sig om rma. ville nok vælge et andet sted hvis jeg var dig...


Dall3
 
Overclocker
Tilføjet:
27-12-2007 19:23:10
Svar/Indlæg:
400/37
jeg har handlet der et par gange for et godt stykke tid siden, og da var der ikk noget galt overhovedet. fik det jeg havde bestilt og det. men efter alt det jeg nu har hørt om dem, handler jeg der ikke mer.


scumdk
 
Superbruger
Tilføjet:
27-12-2007 19:24:39
Svar/Indlæg:
14/5
Getmore.dk er storforbruger af standard emails når det handler om support, det kan godt virke som om de ikke rigtig gider at sætte sig ind i ens problem. F.eks. "Har du installeret driver?" eller "prøv at geninstallere windows" osv.

De hører sikkert også mange dumme spørgsmål, men når man ligefrem gør opmærksom på man er ganske habil PC bruger, burde der være mere professionel support.

Ellers er de billige og jeg vil helt klart handle der igen, hvilket jeg faktisk er igang med 😀


DEVIL_DK
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-12-2007 19:29:36
Svar/Indlæg:
6531/410
#11

nu må du ikke misforstå mig. Men hodl dog kæft vi har haft mange grinere i vores RMA afdeling når vi har fået rma ind fra såkaldt dygtige eller ½ proff brugere .

tror mig når vi får noget ind hvor en skriver han har haft en proff til at se på maskinen så gør vi og klar til at finde lommetørklæder frem så vi kan tøre øjne når vi er færdig med at grine.

jeg betaler ger ne 100/200 mere for at handle et sted jeg ved service er iorden.


sesam
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-12-2007 20:14:39
Svar/Indlæg:
2516/381
Har handlet hos dem et par gange ude problem, men har lige så mange måtte afbestille min ordre, da jeg den ene gang efter den anden fik en mail, om min ordre stadig ikke var klar til afsendelse
Sidst fik jeg tre mail's med nye leveringstider, til sidst sendte jeg en afbestilling, men om det er dem eller deres leverandør, som de skriver.. har jeg så ingen ide om..

Men det med leveringstiden, det kan man opleve mange steder,, tag f.eks sidst jeg bestilte hos shg.. 2x lager vare, efter deres hjemmeside, dog tog det hverdage at få ordren sendt af sted.. For din ordre har desværre ikke noget deadline..

Så det kan sku ske alle steder, dog vil jeg helt sikker sige at du får meget support hos de større firma'er som shg osv


Webnik
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-12-2007 20:26:20
Svar/Indlæg:
2356/28
Jeg har et bundkort til RMA hos dem lige nu. Nu er vi så nået 2 mdr, hvor de efter 14 dage lovede det var lige på trapperne. Siden har de ikke svaret tilbage.

Skod sted hvad der angår RMA! Men ok, har aldrig haft andre problemer med dem og har bestilt rigtig meget hos dem.


Timozzdk
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-12-2007 20:48:25
Svar/Indlæg:
1636/115
Har handlet meget hos dem pga. prisen og fordi de ofte har varer andre ikke har på lager. Har altid fået hvad jeg har bestilt. Og mht til RMA. De har byttet en maxtor 250mb 16mb buffer til en WD 250mb, da de sagde de havde fået flere ind af de maxtor som døede. Så sagde jeg at det var ok da den WD var dyrer. Da jeg så fik den var det kun en 8mb buffer og så skrev jeg til dem igen, og så bestilte de en afhentning på mit arbejde. Så fik jeg den nye med 16mb buffer.
De har også byttet et P5B deluxe jeg havde futtet af, med helt ny embalage og i kasse og det hele selvom de kun fik kortet.

Ved ik om jeg bare har været heldig, men jeg har ingen bange anelser for at handle der.