bodyman, jeg tror det ender med en Q6600 :) Jeg har ikke mulighed for at udskifte bundkort derinde, så kan ikke bare lige tilvælge X38, desværre.
Fordelen for mig ved at købe den der er, at de har udvalgt delene med kvaliteten prioriteret, og jeg så kan gå ind og vælge ændringer i processor, grafikkort osv.
Dog ikke lige hvad jeg vil, men føler valgmulighederne er tilstrækkelige. Håber ikke de snyder mig, men indtil videre har folk synes mulighederne var fine :) Altså GF 8800GT, Q6600 og så det andet.
Der er en lille liste over ting, jeg har tænkt mig at ringe og spørger dem om. Så må vi håbe jeg får fat på én af dem, som kender til det hardware de nu sælger :) Og årsagen bag det. Frygter lidt det bliver svært, men synes ikke det er for meget at forlange.
Jeg PMer dig lige med spørgsmål om OC :)
MadsAG, kan som sagt desværre ikke vælge et andet bundkort :) Vil gerne slippe for selv at samle den og skulle vælge alle dele og tjekke 100 gange om det nu passer sammen osv. Derfor den ekstra tryghed ved at købe det på denne måde, uden det er en samlet bilka computer fx ^^
De sidste to computere har jeg selv bestilt enkeltedele og samlet, og det var noget bøvl. Fin pris at spare og rart at vælge alt selv, men ventetiden, problemerne med enkelte leverandører og tiden brugt på at sørge for intet gik galt eller ordne det, når det gjorde, betød en langt højere timeløn end jeg sparede :D
Synes I den som samlet computer er meget gal? Kender ikke selv lydkortet, men spørger dem når jeg ringer. Det samme med RAMene, køleren og grafikkortet. Vil gerne have af vide præcis hvilke mærker det er, føler ikke de har undladet at skrive mere for at snyde mig, kan være fordi de ikke er helt autistisk-perfekte med deres hjemmeside, men vigtigt for mig at vide, i hvert fald :)
Nu må vi se hvad de har at sige :D