#58... Det vil jeg give dig ret i. Jeg kører med en langsommere CPU, men jeg kører så også med 1680x1050 opløsning. Jeg oplever generelt bedre ydelse, hvilket skyldes at opløsningen gør, som også nævnt i denne tråd, at grafikkortet udnyttes lidt mere. Bare fordi kvist's opløsning er lidt lavere, så burde hans CPU alligevel ikke blive udnyttet meget mere, eftersom han ikke er helt nede på de små opløsninger.
Hvad angår Intel og AMD, så har diskussionen vist udviklet sig til, at der sidder nogle få personer og diskuterer med hinanden. At der lige pludselig bliver fyret op for "køb en Intel" er jo totalt irrelevant for denne tråd, da kvist udtrykkeligt sagde at han bare ikke gad Intel. Jeg gider sku heller ikke Intel, eftersom jeg nu har prøvet begge dele og jeg får bare fornemmelsen af at Intel er en ustabil højt-ydende motor, som holdes i gang pga. hastigheden, hvor AMD er en lille motor der aldrig går i stykker. Folk (fanboys), må sku lære at forstå at de ikke kan lokke alle over til Intel pga. benchmarks og jeg vil af den grund også tillade mig, at kalde de personer for benchwhores.
Hvad angår en blanding af NVIDIA og AMD, så fungerer det sku fint lige meget hvad. Det kan da godt være, som nævnt tidligere, at det måske kører 100% stabilt i stedet for 99,9%, hvis du sammensætter AMD med ATI og fx Intel med NVIDIA, men igen er det jo smag og behag samt hvilke erfaringer man har haft. Jeg har altid kørt NVIDIA gfx/chipset med AMD cpu'er og jeg har aldrig oplevet problemer. Nu har jeg så et 790FX chipset og sjovt nok et 8800GTS 512 MB, men det kører sku stadig perfekt. Så ja, drop alle de syge bemærkninger eftersom vi mennesker aldrig bliver enige. Såfremt tråden lyder på en AMD cpu, så drop alt det med Intel osv. da det begynder at blive irriterende at høre på.
PS: Det skal siges, at jeg både har Intel og AMD systemer, hvilket er grunden til at jeg udtalte mig som jeg gjorde i afsnit 2.