Er ved at finde et billigt grafikkort til en ven , Dette er et demokort med fuld 2 års garenti .
Msi NX7950GT-VT2D512EZ-HD kan købes for 649 kr . Og da kortet jo er hurtigt , hurtigere end et 8600 gts . Synes jeg da det er en god pris .
Har dog sagt til han at et Radeon 3850 256 Mb Saphire til ca 1015 kr er et bedre valg . Men han har dog ikke brug for et sådan kort da hans cpu ikke er af de hurtigste .
Går ud fra om du vil ha' vurderet om det er en god pris?
I så fald, så ja. Det er ikke mere end en 2-3 måneder siden jeg selv var ude og købe et 7950GT til en ven's computer, og da måtte han da slippe omkring 1100 for det 😛
Men prisen afspejer meget godt hvordan det yder ift. de nyere kort.
Hvis hans CPU er lidt halvgammel, kan det faktisk være en god idé at vælge Radeon - ATIs ydelse er mindre afhængig af CPU'en, end nVidia er. Men jo, det 7950 er da også et godt køb, tror jeg.
Ja ikke han sider med et x 1300 Radeon og prøver at spille Need for Speed: Prostreet og det kører ikke godt , Så jeg sagde til ham at der skulle et nyt grafikkort til i første omgang , Han vil ikke skifte hele sit system ud for at spille dette spil .
# 2 Jeg ved ikke hvilken cpu det er men det er ikke Dual-core .
Rettelse har fået et vide at det er en Intel dual-core cpu på 1,8 ghz , han viste dog ikke hvilken han har ikke meget forstand på hardware . Så cpuen er kraftig nok til et 7950 gt og bedre .
#6 Få hamtil at downloade CPU-Z, så i kan se hvad det er for en CPU. Så kan i altid vurdere om det er bedre at tage det 3850. Men ellers lyder prisen da rimelig.