Overclocker
Tilføjet:
30-12-2007 07:51:05
Svar/Indlæg:
1106/30
Hej, jeg har et meget stort problem med min vista64bit... jeg har snart prøvet mange ting men intet vil hjælpe, må prøve at forklare så godt jeg kan...
jeg har lige formateret min computer.... efter jeg har kørt med xp64bit et lille stykke tid..
downloader windows updates > installere > reboot
downloader Nvidia drivers > installere > reboot > sort skærm
altså den virker fint i vista når jeg ikke køre med nogen drivers, plus den først smider skærmen i standby, lige efter den er hoppet ind på skrivebord
faktisk går der lige 3-4 secs før den bare slukker skærmen..
computeren køre stadig, alt virker ( går jeg da ud fra ) keyboard låser ikke eller noget... det eneste jeg ser er windows " welcomes guide " også går skærmen i standby :'-(, har ingen refresh tools installeret, og bruger bare en standart skærm driver...
jeg har prøvet med 3-4 drivers nu
169.25_forceware_winvista_64bit_english_beta
169.25_forceware_winvista_64bit_english_whql
169.28_forceware_winvista_64bit_english_beta-[Guru3D.com]
og alle sker det samme med, tvinger mig i safemode for at fjerne dem og prøve et nyt skud, med en anden driver...
faktisk skete det samme på min gamle vista install, efter den haved kørt perfekt over langt stykke tid... så opdatere jeg gfx drivers og for den samme fejl :'-(
der var INTET i xp64bit, og alt spilled max der... så fatter det virkelig ikke, nægter at tro kortet er i stykker...
any help :'-( :'-( ?