#38 Netop!
Tror sku underbevidstheden af os gamere, vitterligt simulerer for os, effekten af det brag, i fald det havde været en krigshandling 😛
Pointen er vel, som #38 nævner, at nytårsfyrværkeriet satme er en flygtig oplevelse, men den sande effekt af det krudt der bruges (noget jeg tror ligger i gameres/drenges underbevidsthed) i virkeligheden burde realiseres / kunne bruges bedre.
Skal sku ikke opfordre til den slags - nu er jeg selv 28 år - og jeg tror da de fleste ulykker pga. fyrværkeri, sker fordi de er eksperimenter, som udføres "i skjul".
Og personligt ville jeg da ikke have noget imod, at en hjemmeværnsmand eller en brandmand, kontrollerede/vejledte!? mig og mine m8s mens vi sprængte et legehus i stykker - men mange drenge synes jo, spændingen ved at gøre noget "mandigt" og "forbudt" (i skjul) er det eneste der er noget værd, men kan man så ikke ligesågodt hjælpe dem med at vælte en boligblok de ellers selv skulle have væltet?
------
Det skulle slet ikke handle om fyrværkeri-moral&lovgivning, mit indlæg (#37) ... det var blot en sjov fortælling syntes jeg - og dybest set håber jeg da at realisere drømmen 😀
🤡 GODT NYTÅR 🤡