#28 Jeg var lige inde og kigge på hans bud&chat:
START MED AT LÆS FRA BUNDEN
SÆLGER
07/01/08
Jeg kan godt sælge den for 700 kr og ikke mindre
SÆLGER
06/01/08
700 kr hvis du er hurtig.
prutompris
06/01/08
Ok, prøv at tjekke omme bag computeren om der ikek står et modelnummer eller noget, og så skriv det her.. Ellers højreklik med musen på skrivebordet, og klik på egenskaber, der står altså også en masse... Der må da være en der klige kan hjælpe dig med det? Det er meget enkelt faktisk!
Men vil da gerne give et lille bud, så kan du jo acceptere, hvis du bare vil af med den..
Kr. 500,00
SÆLGER
04/01/08
kan ikke finde ud af mere en at der er plads til 31,5 gb andet kan jeg ikke finde ud af ved ikke hvor jeg skal finde ud af det så kan jeg ikke sælge den til dig men jeg kan ssige den lagger i grafikken og kan godt spille cs og det er et stort spil så den kan sagtens køre nogle gode spil.
SÆLGER
04/01/08
Finder lige ud af
prutompris
04/01/08
Vil jeg måske godt, men ikke med de oplysninger du giver her. Sorry, men det er slet ikke nok. Hvor hutig er computeren? (ghz) - Hvor meget RAM? (Mb el. Gb) Hvad hedder modelen? (Acer .............) Hvilket grafikkort er der i? (hvor stort osv)
For at sælge en computer bliver man nødt til at skrive den slags.
Jeg har en sort bil til salg, vil du købe den? Den koster 80.000 kr og er en Peugeot. (Det er det jeg vil fortælle om bilen, så er der jo ingen der vil købe den, vel?)
SÆLGER
02/01/08
Der er 31,5 GB plads på den men hvis det ikke er nok kan du bare sætte mere i den og så ram er der nok af den lagger ikke i grafikken kan også holde til at spille cs på den så den kan klare det meste du kan skrive tilbage hvis du vil købe den.
prutompris
02/01/08
Hej, kan være jeg vil købe den, men du bliver nødt til at give nogle flere spec. på computeren, ellers er der ingen der vil købe den. Det er det samme som at sætte en hvis bil til salg, uden at oplyse andet. Den er der ingen der vil købe jo?!
Få en til at finde ud af hvad spec er på den, og skriv det ind her. Ellers højreklik på "skrivebordet" og gå på "egenskaber", der kan du også finde lidt.. :)
SÆLGER
29/12/07
sadtan nu kan jeg ikke sætte prisen længre ned nu er det en billig computer har sat den 450 kr ned og den kan saktens spille nogle spil og der høre trådløst internet kort med til og der er lige kommet nyt lydkort i.
SÆLGER
29/12/07
Sælger angiver anden salgspris
Kr. 800,00
SÆLGER
29/12/07
Kr. 999,00
SÆLGER
28/12/07
Kr. 1.000,00
SÆLGER
25/12/07
jeg ved ikke hvor mange ram også sådtan noget men jeg ved at den er god og kan sagtens spille nogle spil
Ramuz
24/12/07
Tror ikk du får meget held med at sælge en computer til 1250 kr uden at folk ved f.eks. hvilken cpu,bundkort og hvor mange Ram der er i den, ville også hjælpe med et grafikkort !!!
SÆLGER
24/12/07
ved ikke så meget om den har bare købt den og har ikke brugt den så derfor har jeg sat den til salg
Ramuz
23/12/07
Øhhh, kunne du ikk lige gi nogen specs på selve computeren !!!