lexmax wifi printer ?

Diverse d.  30. december. 2007, skrevet af DEVIL_DK
Vist: 1063 gange.

DEVIL_DK

Elitebruger
Tilføjet:
30-12-2007 20:27:01
Svar/Indlæg:
6531/410
hej gutter

jeg skal bruge en multi printer

den skal kunne scanne og printe.

så fandt jeg denne
http://www.edbpriser.dk/Produc...

den har wifi hvilket entlig er perfekt for mig hvis det altså virker som jeg regner med det gør.

jeg har en router der har alt rj45 til min pc

derudover har den trådløs jeg bruger med mon bærebare.

kan man tilslutte denne printer min router trådløst

også kopiere og printe fra min pc

nogle der har erfaringer med lexmak og derres software og printere.
i gamle dage skulle det jo være HP men jeg syntes efterhånden deres software er noget hø.
Slow-mo

Elitebruger
Tilføjet:
30-12-2007 21:04:09
Svar/Indlæg:
330/34
Kan klart anbefales. Har den selv som hjemmeprinter.
Softwaren fungerer som den skal og er ekstrem let at opsætte.

Eneste minus er prisen på blæk.

Slow

Fonzi

Superbruger
Tilføjet:
30-12-2007 21:26:06
Svar/Indlæg:
262/18
Et hurtigt søg på google giver mange resultater... Vigtigst, i din situation, at bemærke er at den "kun" understøtter Wifi, altså ikke rj45 tilslutning som du nævner (i henhold til C-net anmeldelse: www.kortlink.dk/4nam ).
Er også selv på markedet for en Wifi multiprinter, så undersøger også lige markedet. Den samlede konklusion er vist at til prisen er det den bedste netværks multifunktionsprinter, dog er billeder og fotos af meget ringe kvalitet... Så det er vel et spørgsmål om hvad der er vigtigst, man kan få en meget bedre printkvalitet til pengene, men så er der ikke Wifi...

DEVIL_DK

Elitebruger
Tilføjet:
30-12-2007 21:33:14
Svar/Indlæg:
6531/410
printer storeset aldrig billeder men, kun text

Morten-[TB]-

Elitebruger
Tilføjet:
30-12-2007 21:34:53
Svar/Indlæg:
4310/364
hvis man nu gerne ville have samme specs men bedre kvalitet af billeder hva skal man så vælge? (vil ikke starte en ny tråd når det er stortset det samme)

Fonzi

Superbruger
Tilføjet:
30-12-2007 22:53:59
Svar/Indlæg:
262/18
Overvejer Canon PIXMA MP600R, skulle have overtruffen udskriftskvalitet, men ok - den er også dobbelt så dyr.

http://www.edbpriser.dk/Produc...

Blækken er dog betydeligt billigere (da Canon hvis ikke har copyright som Lexmark) koster ca. en tredjedel af Lexmarks (jf. den side jeg fandt!). Så hvis du alligevel regner med at den skal holde fem år så er pengene jo tjent hjem, samtidig med du får en bedre udskriftskvalitet 😛 (Prøver slet ikke at overbevise min økonomiske samvittighed)