SÅ gik der sgu lidt ged i den tror jeg - min PC frøs pludselig inde i windows, og jeg genstartede så og så når den ikke længere til at den lige tester RAM og siger ok for størrelse af RAM. Så går den i stå og fryser ved USB check...
jeg har haft alle ramblokkene ude og testet enkeltvis og de virker enkeltvis indtil USB check - så fryser den igen... jeg har clearet cmos også og det er det samme...
er det mobo eller ram som er røget.. eller noget helt andet?
Bundkort og cpu har ikke været svært belastet end ellers. men jeg legede nok lige rigeligt med RAMene igår med at køre med transaction boost og strong driving osv.
tror cpu og mobo har det fint
jeg har skrevet til compumail og lavet en "nytårshilsen" til dem - de plejer at være flinke til at hjælpe - også med at give en nyt hardware når det er 😉
en nytårsbommert vel at mærke... Mathis77 årets nytårstorsk?? 🤡 😀
Jeg tog stikket fra min eksterne harddisk fra og så kunne jeg komme i bios og alt funker nu pyhaa - godt reddet der - tror faktisk min eksterne harddisk har drillet før, da jeg kørte USB...nu kør jeg eSATA og har ikk haft problemer før nu
#3 du er ikk den første... jeg var lige ved at græde snot indtil at jeg fik det til at virke igen, at harddisken så næsten var ved at dø var en anden side af sagen...