Faldt over sådan et kort inde på Asus´s hjemmeside. Som jeg har forstået hjælper det ens sli opsætning med matematiske udregninger som skulle aflaste cpuén??? Og sidde i det sidste pci x8 slot, hvis man f.eks tager udgangspunkt i mit MB 🙂
mange af de grafiske udregninger som gfxkortet normalt sender videre til CPU'en, bliver istedet for sendt videre til dit PhysX kort... hvilket skulle ledigøre mere CPU kraft til andre ting :yes:
Synes også de tests jeg har læst ikke er endt videre godt 😐 Det skulle give mulighed for en masse "anderledes" effekter, f.eks i UT3, men skulle ikke ligefrem hive fps opad, nærmere modsat... Andre der har nogle erfaringer med det ?
Rent ud sagt er dette kort knald i hoved at købe 🙂
Jo det endte med at lavede ekstremt meget om på UT3´s gameplay..... Mange af de kodede detaljer begyndte at opføre sig mærkeligt, foreksempel stole som bevægede sig igennem vægge og træ´er som bliv pulveriseret når du skød på det istedet for at flække. Eller pistol skud som rev hele vægge ned på 1 kugle.
Eller pistol skud som rev hele vægge ned på 1 kugle
Ville nu være rart i Crysis mod de skovle der kun render rundt med den skide rocket launcher 😀
Nå, men det lød nu også godt til at være sandt med det PhysX. Det er vel godt på mindre maskiner med et svagt GFX, hvis man da godt kan lide bivirkningerne 😐