skal havde hjælpe til valg af tv kort

Diverse d.  01. januar. 2008, skrevet af saiot
Vist: 205 gange.

saiot

Elitebruger
Tilføjet:
01-01-2008 08:21:58
Svar/Indlæg:
7111/480
Hej stå lidt i en katte pine jeg vil gerne ud og købe et tv kort eller jeg gør det nok på nette 😉 men ved ikke hvilke jeg sal vælge der er jo våde dvb-c og dvb-t og hvad ved jeg så håber på lidt hjælp jeg har TDC kabel tv så det må gerne være noget der kan med det 😉 evt noget der også kan klare vis man får sådan en box fra tdc så det er i HD ved ikke om det er noget bestemt og lige til sidst det skal helst være fra hauppauge da jeg ahr hørt de soporter linux best så håber der er nolge der er klover ind mig 🤣
saiot

Elitebruger
Tilføjet:
01-01-2008 08:58:28
Svar/Indlæg:
7111/480
har selv google lidt nu og syns lige umelbart sådan et WinTV-PVR-500 MCE lyder godt dog har det vist ikke DVB-C som jeg skal have vis jeg har kabel tv men det er vil kun aktoelt vis det er på en lcd skærm ikk ? og er det så noget man skal havde sådan en opgradening hos tdc for kan se man kan få digital tv hos dem men det er med de der stik ind kort og det er DVB-C jo ikke håber på lidt hjælp der også 😉 når i en gang vågner

ps.i må også kome med forslag på andre kort vis man kan få noget til ca 500 vile det jo være lækeret så vis i har nogle forslag så bare kom

saiot

Elitebruger
Tilføjet:
01-01-2008 09:29:04
Svar/Indlæg:
7111/480
hehe hvor sjovt nu har jeg jæst et par anmelser fant lige ud at HWT også har anmelt tv kort jubiii så tro det blivet sådan et her http://hwt.dk/literaturedetail... da det kan fåges biligt så må jeg se om det er noget det kan vil altid skiftes vis det ikke er noget men giver det en chacen og ja nu frøm stå der jeg lidt små skør da jeg har skravet en tård hvor jeg snaker med mig selv men det er der ikke noget at gøre ved 😛

Walenad

Elitebruger
Tilføjet:
01-01-2008 10:19:23
Svar/Indlæg:
1906/25
DVB-C (altså kabel) kræver en hel del, da din normale box nu skal sidde i computeren.

Det du skal/kan bruge, er et TV kort samt et CAM (common access module).

CAM'et gør, at du kan sætte dit TDC kort i TV-kortet. (Der findes mange forskellige CAMs i andre lande etc).

Desværre er det en lidt dyr fornøjelse:

http://edbpriser.dk/Products/L...

saiot

Elitebruger
Tilføjet:
01-01-2008 10:21:36
Svar/Indlæg:
7111/480
jep kan jeg se tro jeg prøver med sådan et til de 500 for at se hvordan det er så må vi se om det skal opgraders senere kan ikke lige overskud hvad jeg skule lave om hos tdc med mit kabel abodemang

paxis

Overclocker
Tilføjet:
01-01-2008 13:21:29
Svar/Indlæg:
229/77
Hauppauge Win-TV-HVR 1100. Har lige fået det! du kan både få analog og digitalt signal! fungerer rigtig godt