Overclocker
Tilføjet:
01-01-2008 16:59:17
Svar/Indlæg:
4/2
Hej.
Jeg har på opfordring fra flere medlemmer af dette forum udskiftet min ATI x800pro med et SAPPHIRE HD 3850.
Afinstallerede det gamle kort (inkl. drivere), og installerede det nye med sidste nye drivere. Efter omkring 4 timer (sad og arbejdede, dvs ingen spil belastning af det nye kort), blev skærmen sort, og min monitor gik på "stand by", mens pc'en stadigvæk kørte.
Ved genstart kommer der hvide firkanter i baggrunden og ved XP load billede er de der også, og så snart den skal påbegynde logon, bliver skærmen sort igen.
Startede i "fejlsikrede tilstand" og her fjernede jeg driverne, genstartede igen (stadigvæk hvide firkanter), og herefter installerede jeg driverne igen, genstartede og problemet er der stadigvæk. Så snart jeg installere mit gamle kort, er der ingen problemer.
Da jeg afinstallerede SAPPHIRE HD 3850, lagde jeg mærke til at kortet var varmt, men ikke brænd varmt så jeg ikke kunne holde det i hænderne!
For mig ser det ud til at kortet er defekt, men er der nogen som har andre bud på problemet?? 😲