Overclocker
Tilføjet:
02-01-2008 01:34:10
Svar/Indlæg:
73/21
Jeg har haft min pc tændt i et par timer, og jeg har bare surfet på nettet. jeg ville lige checke om mine temps var ok, og fandt ud af at mit gfx kort var 63 grader varmt Idle.. jeg er panisk overfor udviklingen, da den efterhånden er oppe på 78 grader idle.. jeg åbner Nvidia monitor view og ser at nForce blæseren er på 224 RPM og AUX på 30547 RPM, jeg går udfra at Nforce er blæseren på gfx kortet.
Jeg ville hæve hastigheden på gfx kortets blæser, og åbnede Nvidia control panel, og sidder nu og kigger på "JUSTER GPU-Indstillinger" Og under "GPU-Blæserindstillinger".
Der er så 2 valgmuligheder(flueben) der, og den ene hedder direkte blæsekontrol og den anden aut. blæsekontrol.. Jeg tænker: "Nårh, sejt, og nemt, jeg klikker da bare på Direkte blæsekontrol", men der bliver ikke åbnet noget under ( de som i virkeligheden skulle blive aktivt, fra at have været gråt), og det forhenværende flueben som var aktivt, nemlig aut. forbliver aktiveret med flueben.. så dvs. at de begge har flueben nu.,.
ARGH! HELP ME!