#27 det er fordi at den computer de sidder mest ved er en intel baseret, og så mener de at det giver dem ret til at kritisere alt andet..
Det var en ting der var meget tydeligt da jeg kom til dette site, folk jagtede AMD ejere for at være glad for deres computer, og jeg fatter det stadigt ikke - det gør det ikke bedre at AMD laver nogle udenmærket cpu'er.
Det er ofte folk med en stor mund som mangler nogen at hakke på - om det er uden grund de hakker det gør ikke noget for dem, bare de kan kritisere noget så de får det godt med det de selv har købt:oP
Så tag det helt rolig, deres opførsel er normal for dem:)) Jeg har kritiseret dem for at hvis de er så utilfredse med amd, hvorfor de så ikke bare holder sig væk fra amd trådene - men de bliver ved, det er off tropic og moderatorene lader det ske.
#0 jeg tror det er et godt bundkort, jeg ville dog vælge 3870 eller det nye ATI grafikkort som kommer nu her til bundkortet, da det er det som det er bygget til, der vil du sikkert får det bedste system, den højeste ydelse og den flotteste grafik med de kort.