Elitebruger
Tilføjet:
03-01-2008 09:14:47
Svar/Indlæg:
2333/391
Hej,
Igår aftes fik jeg installeret alt software på min nye maskine, så sad jeg og legede med Everest og Sidebar og nogle gadgets dertil...
Lige pludselig frøs alt, og der gik 2 - 3 min så kunne jeg bevæg musen igen og så frøs den igen og sådan forsatte den! Jeg har nada tålmodighed, så jeg trykker på reset, og lader den genstarte en gang...
Det går fint nok, jeg får skrevet koden ind, jeg kan log på, kan se den starter de første programmer, og så frøs den igen, der går så nu 5 - 10 min så kom den lidt vider og så frøs den igen :(
WTF ?
Nå men jeg prøver så at trykke F8 og starte vista op, med den sidste opstart hvor alt var godt, og jeg har pillet netstikke fra...
Det går ganske glimmerne! jeg får fjernet de gadgets jeg havde lagt på, og lavede en genstart...
Jeg får logget mig på, alt ser ganske fint ud! sidebare starter op osv. lige pludselig kommer vista med en meddelse: "Display driver stopped respondind and has succesfully recovered". ?
Jeg ligger lidt gadgets på sidebar igen, og genstarter maskinen igen! Jeg kan også logge fint på denne gang, det ser ganske fint ud, og den får også startet sidebar og yes tænker jeg, men så frøs den igen :(
Alt virkede fint inden jeg legede med Everest og Sidebare gadgets! Jeg har en ide om at den starter fint op hvis jeg piller netstikket fra? men det er kun en teori jeg ikke lige har testet endnu....
Og jeg var så træt af det at jeg skred i seng, jeg havde brugt så mange timer på at installere osv...
Virker det ik bare ret skummelt??