Den er ikke pissedyr, men er alligevel MEGET kraftig. Hastigheden kan vel sagtens justeres (ved dog ikke lige helt hvordan, men... hwt.dk) sammen med ophænget (i noget gummi - for mindre støj) uden det koster noget nævneværdigt.
Den skal monteres på siden af mit kabinet og blæse ned over øverste venstre hjørne lige til venstre for cpu'en, lige under PSU'en, hvor heatpipes'ne fra Asus Stackcool 2, munder ud i 2 køleprofiler. Mit kabinet er fuldstændigt åbent - hverken top eller sideplader er på!
Jeg går selvfølgelig efter at få det så støjfrit som muligt, men det giver ingen mening, i et fuldstændigt åbent kabinet, at hænge fx en 80mm blæser over det sted, der hvor kabinetsiden ville have været. Derfor den størrelse/kraft, og pga. PSU'en er det heller ikke muligt at dirigere et airflow henover lige netop det hjørne, og et komplet NB + SB + den XSPC CPU V2 der allerede så småt er på vej, bliver alt for dyrt - indtil videre skal der kun vand på den Conroe, så jeg kan få mere end 3GHz (på stock) for pengene.
PS: Har lidt den fornemmelse, at noget af det man køber, som er noget værd hos rsonline, måske er en smule bedre end alt det übermarkedsførte crap der sælges allesteder uden "reelle" specs.
Og jeg er sku ligeglad med om den spiller bjældeklang eller laver lysshow når jeg klapper 😛