Ja, lad mig fortælle lidt om den sidste måned. Det startede med jeg flyttede til Kolding i starten af december og det hele gik fint. Kort efter finder man en tøs som er sød, fræk og ubeskrivelig lækker. Det er jo fint nok, men den 27. december tager jeg så tilbage til Sønderborg (hvor jeg boede tidligere) for at holde herrefrokost, julefrokost, drikke med vennerne, holde nytår og sove hvis der var tid til det. Undervejs mellem alle de øl, snaps, absinthe, tequila og vodka blev indtaget fandt man selvfølgelig en gammel flamme som man har prøvekørt en gang eller 17. Snakkede lidt med denne "person" og tror vist også at rygterne sagde jeg endte på dansegulvet med hende. (ja, den effekt har 4 liter øl og 8 shots tequila på mig). Tænkte ikke så meget mere på den aften og pludselig var det altså nytårsaften. Der havde jeg ikke nogle specielle planer for at være stiv da min lever var godt medtaget af den foregående uge. Men ikke desto mindre så jeg da en enkelt dåse eller 2 i køleskabet ( )
Men men men. Der skete ikke det store den aften bortset fra jeg vågnede op på min fødselsdag og tog bussen hjem til Kolding. Da jeg kom hjem kiggede jeg på min telefon og havde et ubesvaret opkald. Der tænker jeg at det sikkert er en stiv idiot der vil sige tillykke. Men det var det ikke. Beskeden indeholdt nogenlunde dette: "Hej Jacob. Da du ikke gider tage telefonen bliver jeg desværre nød til at sige det her. Du skal være far. Og jeg har besluttet at jeg ikke vil have en abort. Godt nytår"