Prøver lige igen. Jeg kan ikke få TV lyden ud gennem min z5500. Har forsøgt med et minijack kabel fra høretelefonstikket i TVèt ind i stikket i kontrolleren. Nogen der kan hjælpe?
har du prøvet at skue meget op for lyden ? der er nogle gange meget forskel på lydniveut... og er du sikker på det ikke er "lyd ind" istedet for "lyd ud" ? (: når men det jeg prøvede at sige i den anden tråd var at jeg havde købt en adapter til de 3 stik der fra højtallersystemet.. nej ved du hvad jeg tager billeder af det -.- giv mig lige 30 min
det behøves ikke fandt det her hos logitech sådan ser min opsætning ud -->
det stik der sættes i adapteren ser sådan ud --> http://www.sandberg.dk/product... (dette stik kan købes hos mange radio foretninger som experten, 2-tal, elgiganten skulle der være muligheder, ellers plejer epspedienterne at være flinke til at finde det))
godt nok hedder det en game console adapter men det er jo samme koncept. jeg kører lige nu med den opsætning, men jeg skal ikke kunne sige om den er god for jeg er ikke den store lyd kender, men systemet bruger alle 5 (6) højtallere så det er fint nok for mig, ekstra ting er at du kan bare tilslutte din ipod eller mp3 afspiller til det kabel du sætter i dit tv så har man også lige en ny musik afspiller (:
håber du kunne bruge det, ellers så spørger du bare (; Venlig Hilsen / best Regards Mathias