Jeg har næsten lige købt en bærbar, men så havde min kæreste været på msn og fået en virus, så jeg måtte formatere. Men jeg aner ikke noget om computere, og nu skal jeg installere drivere - men hvor finder jeg de rigtige?
tak drenge men det ikke de rigtige drivere alle sammen da driverene er til en 1,66 og min kun er 1,5 eller er det lige meget.? for jeg har prøvet at instalere dem men den siger når man starter op noget med om jeg vil køre programmet osv.? har ikke nogen forstand på det. 😳
Det er lige meget hvilken CPU du har, du installere ikke drivere til din CPU, men til dit bundkort, Lydkort, Raid controllere, Netkort, Tastatur måske :)
Hva det for en cd.? Den cd som der osse ligger vista på.? Fordi når driverne er instaleret og jeg så sætter mine høre telefoner til så kommer der ikke lyd ud men der er rødt lys ud af udgangen.? 😩
Det må du lige tjekke med den manual der bør ligge på cd/dvd'en som forhåbentlig fulgte med da du købte computeren. Ellers kan du også prøve at kontakte forhandleren for, at få det oplyst. Men held og lykke.
problemet er jeg har ikke den cd den er for ridset da jeg åbenbare ikke kan passe nok på mine ting jeg må prøve at finde ud af et eller andet på forhånd tak