Hvorfor har du ikke testet det på et x48 bundkort? Kan godt huske at du havde et x48 som testbundkort, da du testede: Sapphire Enzotech kølehovedet... 😲
I har åbenbart et 780I bundkort, hvornår kan vi forvente at se en test med noget tripple SLI? 🤣
Ellers rigtig god test, men husk lige at skrive hvilken hardware du bruger til din Strømforbrugs test.
Forskellen på X-38 og X-48 er med de driver vi har til rådighed meget lille og officielt er X-48 jo IKKE frigivet, derfor er det svært (næsten umuligt) at skrive noget om X-48 selv om vi er klar.
Jajajaja - brokhoved...🙂 - der skal nok komme noget om tripple SLI på et tidspunkt, hvad med at være glade for det vi kan nå at få testet istedet for at brokke dig over det som vi IKKE har testet.
tror nu også 780i vil klare sig ca lige så godt på sigt, der mangler bare nogle BIOS update's vil jeg tro, har læst et review på et andet site hvor de smider en Q6600 på et 780i med std. volt og den Cloker 3.6Ghz uden problemer og er prime95 stabil 😀
#1 hardwaren understrømforbrugstesten er den samme som under systemtesten. Jeg har faktisk også lavet en strømforbrugstest med et ASUS 780i board, men da jeg har brugt Gigabyte kortet i stedet har jeg ikke brugt resultaterne her. 780i ligger i snit 35W over hvad et X38 kan præstere både idle og load, så det er lidt af en strømsluger.
Udemærket test, det eneste jeg savner er at der er sammenlignet med en alm. quad f.eks. Q6600 i strømtesten, så man kunne se hvad QX'erne bruger i forhold til en alm. Quad CPU :)
#21 Samme her. Ærgeligt at man skal være så dårlige til at stille billeder rigtigt op her på siden når alle andre sider kan det hver gang. Har påpeget det før men åbenbart ikke noget som der skal gøres noget ved 😩
I markerer lige adressefeltet i den pågældende side, trykker 'enter'. Så kommer I frem til forsiden, og går ind på den pågældende side igen (f.eks. 'testresultater', og voilá, så virker det igen.