"Det her forum er blevet til en sandkasse"
Aarrh, det er at strække den lidt... Jeg har været her i godt 4 år efterhånden, og SÅ meget har forum ikke ændret sig... Det, der HAR ændret sig, er at HWT er vokset støt, hvilket også indbyder folk med lidt mindre ekstreme behov, end dem Martin.V.R. o.lign. har... Ikke at deres info i mange tilfælde ikke kan være brugbar, men mere at de tit slynger ting ud der i trådens relevans er fuldstændigt ubruglige...
Forum bliver først rigtig til en sandkasse den dag de "store børn", altså dem med de største e-penisser, får lov at bestemme hvem der må "lege med"...
Dette er gudskelov ikke sket endnu 😉
Derudover vil jeg på ingen måde høre tale om hvorvidt NoNig's integritet holder... Han ved højst sandsynligt mere om hardware på et basalt niveau der kan bruges til at hjælpe folk der ikke rager efter skyerne, end langt de fleste andre brugere her på forummet... Så din "roll-eyes" smiley kan du bare pakke væk...
En sidste advarsel herfra.... Hold det sobert... Hvis mudderkastning og klager over hvordan forummet som generelt medie har udviklet sig, igen indfinder sig, så begynder jeg at slette indlæg... For langt det meste der bliver sagt i tråden her er på ingen måde relevant for spørgsmålet om hvorvidt han skal købe en quad-core eller dual-core, når priserne er ens... 🙂
MVH.
Toke 🙂