Elitebruger
Tilføjet:
05-01-2008 02:37:44
Svar/Indlæg:
23132/740
Følgende er en rundehistorie, startet på Messenger af: Toke (DTU_XaVier), Emil (Emillos) og undertegnede (Allan/NoNig)... I skyder bare fra hoften 😉
Allan: Der var engang en lille nisse, der gerne ville være den største nisse i hele den vide Verden. Derfor drog han på en færd, hvor han mødte en mærkelig mand, som hed Emil. Emil sagde: *og så fortsætter Emil*
Emil: "Hvad sker der med dig, din fucking g33k?! Er du klædt ud som Mogens Glistrup, eller er du så uheldig, at være født sådan" Nissen svarede dertil..: (Xavier fortsætter)
Toke: "Jeg kan ikke gøre for det! Min mor drak tæt under graviditeten, så jeg er blevet en selvoptaget idiot der trænger til at få et liv!" hvorefter han gik hen i hjørnet og satte sig... Herefter.... *Allan*
Allan: Manden kiggede længe på Nissen... tænkte lidt, og sagde så: "Hør her. Så sandt som mit navn er Imilrøvs, så skal du få tre ønsker. Men alt hvad du ønsker, har en bagside. Du kan ikke ønske død over nogen, du kan ikke ønske kærlighed og du kan ikke ønske flere ønsker. Nissen studsede lidt, og *Emil*
Emil: sagde så: "Det eneste jeg ønsker - det eneste jeg virkelig virkelig ønsker, er en staveplade, så jeg kan formulere mig så vel, som HWT's spammere". Manden sagde "Meget vel...". Men bagsiden viste sig allerede få sekunder senere...TOKE
Toke: for pludselig mærkede nissen at han ikke længere kunne tale... Så han besluttede sig for at dedikere hele sit liv til at nedfælde sine tanker på skrift, og hellige sig studiet ind i OC-verdenen, koste hvad det koste vil af tid og salte tårer at presse det sidste ud af hans hardware...
Han valgte her at starte sin karriere på hwt.dk, hvor han--> *ALLAN*!
Allan: Kom i lære hos den store OC-guru,Kurt Thorsen. Men han var faktisk ikke en OC-guru. I stedet, var han styg og fæl trold, som hed Rumlegump, der led af en forfærdelig skrivediarré. Men Nissen tænkte, at det kunne vel ikke skade at komme i lære, også selvom det var hos en trold, som lugtede fælt og faktisk ikke skrev eller sagde noget fornuftigt, så derfor *emil*
Emil: gik han igang med at suge Kurts viden til sig. Men uheldigvis medførte den uendelige strøm af mundlort med dertilhørende blinkende smileys, at han mistede både sin intelligens og sanitet, på vejen til de andre danske HW-sites - med andre ord..(toke)
Toke: var han sådan set ret f*cked.. Men alt dette vidste nissen ikke, da han var blevet oplært i det der i hw-kredse kaldes sovjet-kommunistisk teknologi-lære, hvor man lærer at hw ikke er til for folket, men at folket er til for at opvarte den store Hardvare med strøm og køling i rigelige mængder, så den kunne vokse sig stor og stærk, uden nødvendigvis at skulle levere en brugbar service tilbage til folket... Så nissen fulgte glad med Kurt videre til det næste forum, hvor han--> Allan
Allan: Hurtigt lærte forskellen på rigtig og forkert. Da Kurt Thorsen entrerede forum, fik han slemme stokkeprygl, da selv dér, kunne ingen lide den fæle trold. Nissen indså hurtigt, at her var der ikke mere at hente, så han skyndte sig at tage sine god ting og lukke ned. Han gik videre ud i den store Verden, hvor han nåede til et stort hav. Ved brinken var en lille fiskerhytte. Ved vandet en lille bro... hvor der var tøjret en lille båd. Nissen stæsede ned til vandet, men blev hurtigt stoppet af en sur sur gammel mand. Denne gamle mand lugtede af noget der mindede om fisk, kølepasta og ostepops. Nissen måtte holde sig for sin store næse, thi da han ellers ville brække sig. Manden åbnede sin mund, og ud stak et rædderligt plankeværk af løse tænder og tandkød. Med sin fæle ånde, spurgte han Nissen: "Hvad laver du her, og hvad er dit formål? Du kan kun komme videre, hvis du kan svare på de flg. tre spørgsmål:
1: Hvad er Jysk Atomkraft?
2: Hvorfor skal man Overclocke?
3: Hvorfor er Intel bedre end AMD?" -> Næste mand
Emil: Nissen var i vildrede. Skulle han benytte den sidste rest af sober fornuft, der lå dybt gemt i ham? Han var usikker, og valgte at bruge sit andet ønske. Denne skulle nedskrives på e-mail, da ønske-manden var fløjet til behamas, for at tage på druktur. Han ville ønske, at sin gode ven Gnom, kunne assistere ham til de svære spørgsmål. Men pga. læren fra Kurt, kom han i stedet til at ønske sig "Gollum" som assistent. Og *pling*, så var Gollum ved hans side...(næste mand, Toke)
Toke: Nissen indså straks sin forseelse, da han så hvilket ynkeligt kravl han var blevet udstyrret med som hjælper, men han valgte at få det bedste ud af det, og satte Gollum igang med opgaverne... Gollum klarede de første 2 spørgsmål på tilstrækkelig vis med hjælp fra Peter Kjær og Jes Dorph Petersen, men da han nåede til spørgsmål 3, gik han simpelthen i stå... Nissen og den gamle fisker stod og stirrede lidt på ham, da de ikke helt forstod hvad der foregik, da *BANG* han fløj i tusind stykker, der viste sig at være fanboy støv... Der var simpelthen opstået en identitets-krise i Gollums kerne, der gjorde at han ikke længere kunne eksistere, selv på et sjæleligt og rationelt plan... Nissen var nu i vildrede, og overvejede om han skulle bruge sit tredje ønske på at....--> *Allan!*
Allan: Redde sig ud af kniben. Men han tænkte, at hver og eneste ønske han havde brugt, var røget lige tilbage i hovedet på ham. Han kiggede derfor længe på fiskeren, Hev sin lille smarte 12,1" notebook op af lommen, og gik i gang med at skrive: "Intel og AMD er for så vidt lige godt. Såfrem man foretager et induktionsbevis for alle n, kan man dermed se, at alle AMD og Intel processorer, for så vidt er lige gode inden for hver deres felt og prisklasse. Hermed ment,... at den eneste præference, ligger hos den individuelle bruger. Derfor tilskyndes jeg at svare eder således: AMD eller Intel, må for den pågældende personalie, være det eneste rigtig valg, og man kan derfor ikke, på forhånd, udpege en endelig vinder af en sådanne ringe formuleret inkvisitativt fragment af en større helheds og livsanskuelsesspørgmål, frembragt, udelukkende med den henblik, at... splitte folk i "for og imod", når det i regelen burde være "både og". Fiskeren så meget forbløffet på Nissen og... *næste mand*
Emil: stivnede helt i 10 sekunders tid, hvorefter han udbrød: "Det var da den værste gang l*rt jeg nogensinde har hørt!" Hvad Nissen ikke vidste var nemlig, at fiskeren var en af de få, men dog reserverede, VIA-FanboYZ. Men sagde alligevel "Nuvel, så længe du ikke favoriserede Intel, som længe har forsøgt, at give VIA sparket på både CPU- og Chipset markedet. Hop ombord i min båd, og jeg vil vise dig..." (next up!)
Toke:
hvor jeg har gemt den ultimative CPU, der har en regnekraft som selv Intel aldrig har drømt om... Det er et vidunder på hele 400 JigaHertz, der scorer 50000 points i 3dmark06 UDEN et grafikkort... Hvad synes du om den ide?"
Nissen tænkte længe og hårdt, for han kunne ærligt talt ikke se hvad han skulle med sådan en CPU... Men læren fra den store dumme trold Kurt hang stadig dybt i ham, som en mørk kerne af ondskab selv Yoda ikke ville kunne uddrive, og han kunne dermed ikke bare sige nejtak til så vældig en regnekraft... Så han gik raskt med den gamle mand, dog med en lille stemme i baghovedet, der godt nok undrede sig over hvorfor den gamle mand var så glad for at gå bag ham... *næste*
*Så er det jer!*