ER blevet syndt mere end et par gange, fordi jeg tror på det gode i folk,, bare fordi en idiot snyder mig, betød det jo ikke at den næste og ville snyde mig...
JO DET GJORE SÅ,, de er snyder allesammen, til det modsatte er bevist..
Så handler 9 ud af 10 gange, kun med folk hvor det er muligligt at afhente,,
Det begrænser selvfølgelig mine muligheder,, da jeg ikke kan handle med folk, der bor mere end 100-120km borte, hvor jeg har sat min personlige grænse for hvor langt jeg vil køre,, det skal selvfølgelig stadig kunne betale sig at køre,,, Diesel koster jo også.
Det sidste jeg købte var en cpu i Horsens,, af en ok bruger herinde fra,, jeg skrev til ham jeg ville købe,, men der gik nok 14dage, før jeg kunne komme forbi, da jeg har et stykke til Horsens, så skulle lige have det til at passe med noget andet..
, det har før gjort at der er blevet solgt til anden side,,, men ham her ville gerne vente,
Så afhentning afhentning, og gerne medbring eget hardware, hvis sælger går med til dette, så du kan teste i egen pc.. jeg gør det dog kun ved de lidt dyre handler, kan dog gøre du går glip af en god handel,, men hvis sælger afviser,, så kan det jo også være tegn på der er noget galt :yes: