OK. hvor meget skal jeg gi dem?? eller skal jeg bare prøve mig frem
#6 jeg har tidliget (ca 5 måneder siden) haft et uheld med at opgrader bios på vista også på et P5K. tør jeg det nu eller skal jeg igen ins winxp for at være sikker på at det starter op bagefter?? sidste gang var jeg lige til Nordvang i et par dage ☹
Min P5k + E6850 køre lige nu på : FSB-390 ,mulitiplier-9, 3510Mhtz ,cpu volt 1,360v. Ram 2,25v Mb temp 41-45c' Mb temp, er den for høj??? Northbridge 1,40v. Hvorfor bli´r den så varm? Chipset køleren er stock. Hva med Jeres? 🙂
Prøv at tag den af og gør bunden på ren med lidt sprit og cpu'en også (overfladen) og kom så mindre kølepasta på bagefter... for meget pasta så virker det modsat. husk at hvis du bare løfter eller kommer til at vippe profilen så lidt at den bare lige slipper kontakten med pastaen/cpu'en kommer der luft i pastaen og du skal gøre det hele om :'-(
#13. Synes du jeg skal tjekke MB´en for kølepasta? Jeg har nemli noget, men bundkortet er kun 3månder gammelt. Men ved ik hvor langt SHG har haft den på lager 😉
Det ved jeg ikke om det er.... Hvis du mærker på dig selv, ja så er din krop ca 36c* ikke... Så 41 er vel ikke "varmt" i den forstand! Derimod min Southbridge.... :yes: Se den er varm! Hvis du kan holde din finger på den i mere end 3 sekunder, gir jeg sku en kasse pils 🤣
Hvis i lige klapper hesten en gang! så har jeg aldrig skrevet at min er 28 grader ved full load. men 25-28 grader idle altså når den ikke laver en skid 😛
Jeg forstår ikke rigtig hvorfor du siger jeg skal bruge "Beta bios 0803" jeg opdateret min bios i går, med "easy flash" men når jeg prøvet med den "0803" som jeg fik fra dig på mail. så siger asus easy flash 2. at filen er for lille fylder kun 1 MB. hvor den jeg så har brugt i stedet for "0705" fylder 2 MB.
Jeg har en E8400 som ligger på 31 grader i idel med vandkøling på så tror alså heller ikke rigtig på de temps du siger der...Det asus pogram du bruget til cpu temp passer ikke det er + de så berømte 15 grader.