Er det noget der kan køre sammen, og evt kan oc noget når den tid kommer, hvor der er penge til vandkøling? Evt gerne forslag til andet og kommentare.. P.s er lidt ny inde for computere så tag det ikk for personligt hvis tingene ikk lige passer sammen. 😳
Tag en Intel Q6600 istedet, ellers ser det fint ud! 4GB, husk at købe Vista 64bit, ikke 32bit. F.eks et Asus P5K kan også sagtens gøre det hvis du vil spare lidt.
Kender ikke lige det bundkort der,men med et asus plejer man ikke at gå galt i byen. Men det her skulle også være godt til prisen. http://www.edbpriser.dk/Produc...
jeg har bare ikk rigtig 4 tunge programmer kørende samtidig. jeg bruger den kun til spil og lidt internet.. Jeg skal jo bare have den til af køre Crysis / COD4.. har du evt et link til det Asus P5K?
Det er ikke et spørgsmål om tunge programmer! Der er masser af windows services osv der kører samtidig med du spiller, Q6600 er bare bedre i en helhed 🙂
forskellen i spil er jo minimal. Det fede ved den q6600 er jo at du får to kerner mere. Jeg hader at bruge ordet fremtidssikret, da ikke ret meget hardware er det. Men den Quad Core er unægteligvis lidt mere fremtidssikret end en Dual core. og da der helt sikkert nok skal komme mange spil og programmer inden for en overskuelig fremtid der understøtter Quad Core vil det jo være dumt at tage andet.