Fandt lige ud af at man kan se på sin konto hos SHG.DK hvor meget man har brugt for gennem tiden hos dem, danm jeg er i chok over den mængde penge jeg har lagt hos dem :)
Køber her og der, lidt efter hvem der har på lager og er billig,,, så det kunne kun bliver til små 10.000 kr hos shg.dk,, syntes bare det skulle være mere,, hmmm
Der er en computer til min mor på 4000 kr. en til min bror på 6000 kr. og en til min brors dreng på 5000 kr. og så er der for cirka 6000 kr til en pc til en jeg engang kendte...
Så de 21000,- er til andre end mig selv...
Så okay 99.500,- har jeg selv brugt for i den tid jeg har handlet hos shg.dk :)
Nej jeg har 2 x 320GB diske :P
Så har jeg HP Printer, NAS Server med 2 x 750GB diske, en Tvix Multimedia player :)
Jeg køber meget og sælger det kort tid efter når der er noget nyt man vil have :)
Jamen nu skal det også sige at det forgår sådan at jeg måske køber en grafikkort til 2500 kr. 6 mdr. efter sælger jeg det for 1200 - 1500 kr. og køber et nyere model måske...
Jeg har købt ind for lidt over 12k hos SHG. Men har også fået 3-4k refunderet i forbindelse med en del RMA sager. Er mega uheldig, sådan er det bare. Så SHG er ikke så glade for mig :P Men super service ;)
Jeg ved ikke om man kan se min konto ved godt at det er hos komplett.se men har nok købt for over 500.000kr de sidste par år jeg har også et par andre kontis der og 2 hos komplett.no og en hos komplett.dk
Jeg kan ikke overgå #74, men jeg kan da fortælle at jeg alene sidste år brugte 178.601kr præcis hos SHG.dk - Det var selvfølgelig ikke mine egne penge, det var indkøb for venner og bekendte og en enkelt handel for et firma.
INGEN ORDRER?? wtf??! jeg har lagt 0.00kr hos SHG... lol 😐
jeg har slet ikke handlet med shg? det chokerer mig...
altså jeg handler der faktisk aldrig men jeg skulle da mene at jeg på et eller andet tidspunkt måtte have købt noget hos dem...
hmm.. det' en ommer! 🤡
men et skud i tågen af penge jeg har brugt på HW siden jeg fik PC i 94... må være over 100.000kr 😴 og så kan vi trække 50.000kr fra, som jeg har tjent ved at sælge mit brugte HW 🤣