Jeg har brugt søgefunktionen, og har fundet frem til at seagate eller western digital/raptor er gode, men hvad skal jeg vælge, der er jo tusind forskellige... 🙂
Men der vil altid være lidt uenighed om harddiske. Men jeg synes Seagate, Samsung og WD laver de bedst hd's. Maxtor er bare noget skidt man skal holde sig væk fra.
hvis du skal have en på 150 gb så tag en wd raptor 😉 Synes den er super hurtig 🙂 men kan ikk sige om den er bedre end andre da jeg ikk kender så meget til hd'ere
#2 Der er jo bare det ved raptors at de larmer mere end alle mindre med mindre de sætte i alle mulige ophæng. Derfor vil jeg anbefale en Samsung. Desuden skulle de også yde næsten som en raptor.
Så hvis du #4 ikke vil have en støjende hd, vil jeg ikke anbefale en raptor. Men derimod en stille samsung.
Samsung generalt laver nogle kanon gode hd'er. Ud af de mange samsung hd'er jeg har haft gennem tiden er der kun en som gik i stykker og har haft en 6-7 samsung hd'er
#8 Min erfaring er at Samsung generelt ikke udleder så meget varme sammenlignet med Maxtor og Hitachi, om Seagate eller nogle af de andre udleder mere eller mindre varme end Samsung ved jeg ikke.
Som man kan se her er det WD, Samsung og seagate der ligger i front. Og der er ikke den store forskel imellem dem. Så det er hvertfald en af de gode diske du er blevet anbefalet. http://www23.tomshardware.com/...