Det er en MONSTER upgrade du lige har lavet dig der.. tillykke! 🙂
det er svært at sammenligne C2D med noget som helst, endda AMD, da det er en revolutionerende teknologi i rå talknusning og multimedie. Så alt efter hvad du bruger din PC til vil core-teknologien være alt andet overlegent.
det jeg mener: i nogle ting vil det svare til en 40GHz pentium4 men overall-billedet er nok en pentium +5ghz
det vildeste er dog nok, at du går fra et MEGA-støvet FX5500 til et 8800GT.. der er 6-7 år imellem de 2 kort, og det er i PC-sammenhæng ufatteligt lang tid, ja århundreder siden 😉
#11, er enig, mit 5500, der oven i købet er er en Ultra udgave med HELE 256 MB DDR200 Ram 😲, kan ikke trække en Aquamark03 til mere end 10.000 Point, mit gamle GeForce4 Ti4800SE med 128 MB DDR400 Ram, fik over 20.000 i Aquamark03 😛
#10 ja det er den, da den i visse benchs sprænger alle skala. men ja overall kan man sammenligne dem og der ligger den som du sir omkring en AMD X2 3ghz 😉
Ja sådan vil det jo altid være. Der er jo også masser af benches hvor X2 6000+, lammetæver E6600. Men det siger jo intet om IRL performance. F.eks: http://www23.tomshardware.com/...