Hold da op en omgang mudderkast? hvor gamle er det lige at I er ?
Jeg har som I kan se, skrevet at I selv måtte bedømme billede kvaliteten af hvad de billeder viser :)
Jeg burde måske bare få nogen til at slette denne tråd, for jeg ønskede ikke at få folk til at blive uvenner osv...
Folk bad mig om at lave en lille test af billede kvalitet, og FPS. Jeg aner intet om diagrammer osv. eller at lave sådan nogle prof test...
Jeg gjorde det for hyggens skyld, og fordi jeg havde et HD3870 samt et 8800GT kort på hånden den dag... Undskyld fordi jeg måske ikke gjorde mit bedste, men for gudsskyld, det er et latterligt grafikkort vi snakker om, så ta og tør jeres øjne...
Btw jeg går tilbage til Nvidia, og ik fordi jeg synes det er et bedre kort eller omvendt...
Jeg kunne personligt ikke få crossfire til at virke optimalt i flere spil, så jeg prøver nu et SLI setup i stedet for :)
Jeg ønsker at kunne køre spil flydene i 1680x1050 som min skærm understøtter, så det kræver så vidt jeg ved også et SLI eller Crossfire for at få et perfekt resultat...
Jeg hygger mig, jeg prøver mig sådan lidt frem og tilbage for at finde ud af hvilket system der lige er mig :)